Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах стандартизації вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олефіренко, Т. О.
dc.date.accessioned 2021-09-16T07:54:19Z
dc.date.available 2021-09-16T07:54:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Олефіренко, Т. О. Особливості підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах стандартизації вищої освіти / Т. О. Олефіренко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 34(6). – С. 47-61. - DOI 10.33930/ed.2019.5007.34(6)-5 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35004
dc.description.abstract Метою статті є виокремлення особливостей підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах стандартизації освіти. Для досягнення мети визначено завдання: 1) окреслити основні поняття й категорії дослідження, надати їх тлумачення відповідно до оновлених законодавчих норм; 2) визначити актуальні завдання підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри у період навчання у педагогічному закладі вищої освіти (ЗВО); 3) виокремити особливості підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах запровадження стандартів вищої освіти за спеціальністю 011 “Освітні, педагогічні науки” галузі знань 01 “Освіта/Педагогіка”. ua
dc.description.abstract The purpose of the article is to specify the features of training of pre-service teachers so that they are ready for professional career development in the settings of standardization of education. To meet this purpose, the tasks were set as follows: 1) to specify the basic concepts and categories of research, to provide their interpretation in accordance with the updated legislation; 2) to determine the current tasks of training future teachers so that they are ready for the development of professional careers during the period of study in a higher pedagogical institution; 3) to single out the specifics of training of future teachers for the development of professional career in the settings of introduction of standards of higher education in the programme for the specialty of 011 “Educational, Pedagogical Sciences” of the field of knowledge of 01 “Education / Pedagogics”. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація» ua
dc.subject розвиток професійної кар'єри ua
dc.subject підготовка майбутніх учителів ua
dc.subject стандартизація ua
dc.subject стандарти освіти ua
dc.subject стандарти вищої освіти ua
dc.subject professional career (self)-development ua
dc.subject training of pre-service teachers ua
dc.subject standardization ua
dc.subject educational standards ua
dc.subject higher education standards ua
dc.title Особливості підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах стандартизації вищої освіти ua
dc.title.alternative Specifics of training of pre-service teachers to be capable to self-develop their professional career in the settings of standardization of higher education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу