ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олефіренко, Т. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-09-16T07:54:19Z | |
dc.date.available | 2021-09-16T07:54:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Олефіренко, Т. О. Особливості підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах стандартизації вищої освіти / Т. О. Олефіренко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 34(6). – С. 47-61. - DOI 10.33930/ed.2019.5007.34(6)-5 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35004 | |
dc.description.abstract | Метою статті є виокремлення особливостей підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах стандартизації освіти. Для досягнення мети визначено завдання: 1) окреслити основні поняття й категорії дослідження, надати їх тлумачення відповідно до оновлених законодавчих норм; 2) визначити актуальні завдання підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри у період навчання у педагогічному закладі вищої освіти (ЗВО); 3) виокремити особливості підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах запровадження стандартів вищої освіти за спеціальністю 011 “Освітні, педагогічні науки” галузі знань 01 “Освіта/Педагогіка”. | ua |
dc.description.abstract | The purpose of the article is to specify the features of training of pre-service teachers so that they are ready for professional career development in the settings of standardization of education. To meet this purpose, the tasks were set as follows: 1) to specify the basic concepts and categories of research, to provide their interpretation in accordance with the updated legislation; 2) to determine the current tasks of training future teachers so that they are ready for the development of professional careers during the period of study in a higher pedagogical institution; 3) to single out the specifics of training of future teachers for the development of professional career in the settings of introduction of standards of higher education in the programme for the specialty of 011 “Educational, Pedagogical Sciences” of the field of knowledge of 01 “Education / Pedagogics”. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація» | ua |
dc.subject | розвиток професійної кар'єри | ua |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | ua |
dc.subject | стандартизація | ua |
dc.subject | стандарти освіти | ua |
dc.subject | стандарти вищої освіти | ua |
dc.subject | professional career (self)-development | ua |
dc.subject | training of pre-service teachers | ua |
dc.subject | standardization | ua |
dc.subject | educational standards | ua |
dc.subject | higher education standards | ua |
dc.title | Особливості підготовки майбутніх учителів до розвитку професійної кар’єри в умовах стандартизації вищої освіти | ua |
dc.title.alternative | Specifics of training of pre-service teachers to be capable to self-develop their professional career in the settings of standardization of higher education | ua |
dc.type | Article | ua |