На сьогодні актуальним та своєчасним є конструювання сучасних, функціональних та ефективних педагогічних моделей представників інституцій сектору безпеки і оборони України, зокрема курсантів командного напряму підготовки вищих військових навчальних закладів Національної гвардії України, Збройних Сил України тощо. Головною метою дослідження є конструювання педагогічної моделі формування готовності розрахунку установки ЗУ-23 до виконання завдань за призначенням із використанням засобів спеціальної фізичної підготовки (на прикладі курсантів вищих військових навчальних закладів командного напряму підготовки). Під час теоретичного дослідження були використані наступні методи: аксіоматичні, історичні (логічні), ідеалізації, сходження від конкретного, формалізації тощо. В результаті теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи сконструйовано змістовофункціональну модель формування готовності розрахунку установки ЗУ-23 до виконання завдань за призначенням із використанням засобів спеціальної фізичної підготовки (на прикладі курсантів командно-штабного факультету Національної академії Національної гвардії України). У сконструйованій членами науково-дослідної групи педагогічній моделі інтегровано: цільовий блок, змістовий блок та результативно-оцінний блок.
Today, the Construction of Modern, Functional and Effective Pedagogical Models of representatives of the Security and Defense Sector of Ukraine, including cadets of the command direction of Training of Higher Military Educational Institutions of the National Guard of Ukraine, the Armed Forces of Ukraine (etc.) is relevant and timely. The Main Purpose of the Research is to Construct a Pedagogical Model of the Formation of the Readiness of the Combat units of the ZU-23 to perform tasks on Purpose with the use of Special Physical Training (on the example of cadets of higher military educational institutions of the command direction of training). During the Theoretical Research the following Methods were used: axiomatic, historical (logical), idealization, ascent from the concrete, formalization, etc. As a Result of the Theoretical Research, the members of the Research group constructed a Semantic-Functional Model of the Formation of the Readiness of the Combat Units of the ZU-23 to perform the assigned tasks using Special Physical Training (on the example of cadets of the Command and Staff Faculty of the National Academy of the National Guard of Ukraine). The Pedagogical Model constructed by the members of the Research group integrates: The Target block, the Content block and the Result-evaluation block.