Відповідно до результатів ряду теоретичних та емпіричних досліджень відомо, що на сьогодні неможливо забезпечити ефективне виконання завдань за призначенням підлеглим особовим складом без значних фізичних зусиль, тому саме рівень фізичної, а також спеціальної фізичної підготовленості – є інтегральним показником сформованості професійних компетентностей військовослужбовців різних категорій та вікових груп, у тому числі й у напрямі їх вогневої підготовки. Головною метою дослідження є дослідно-експериментальна перевірка ефективності змістово-функціональної моделі формування готовності бойових розрахунків установки «ЗУ-23» до виконання завдань за призначенням із використанням засобів спеціальної фізичної підготовки. Під час емпіричного дослідження були використані наступні методи: абстрагування, аналіз і синтез, індукція і дедукція, моделювання, математично-статистичні, інструментальні методи тощо. В результаті емпіричного дослідження членами науково-дослідної групи апробовано змістово-функціональну модель формування готовності курсантів командно-штабного факультету Національної академії Національної гвардії України (посадових осіб бойових розрахунків установки «ЗУ-23») до виконання завдань за призначенням із використанням засобів спеціальної фізичної підготовки. Нами встановлено, що акцентоване використання засобів спеціальної фізичної підготовки забезпечило поступове та поетапне формування військово-прикладних навичок, які необхідні для виконання майбутніми офіцерами навчально-тренувальних та службово-бойових завдань, що сприяло інтенсифікації формування їх професійних компетентностей.
According to the Results of a number of Theoretical and Empirical Scientific Research known, that today it is impossible to ensure the effective Performance of Tasks Assigned to subordinate personnel without significant Physical Effort, therefore, the Level of Physical and Special Physical Training is an Integral Indicator of the Formation of Professional Competencies of Servicemen of different categories and age groups, including in the direction of their Fire (Shooting) Training. The main Purpose of the Scientific Research is an Experimental Test of the effectiveness of the Content-Functional Model of the Formation of Readiness of Combat Units of the Installation "ZU-23" to Perform Tasks on Purpose with the use of Special Physical Training. During the Empirical Research, the following Methods were used: abstraction, analysis and synthesis, induction and deduction, modeling, mathematical and statistical, instrumental methods, etc.
As a Result of Empirical research, Members of the Research Group tested the Content-Functional Model of Formation of Readiness of cadets of the Command and Staff Faculty of the National Academy of the National Guard of Ukraine (officials of Combat Units of the "ZU-23" Installation) to Perform Tasks on Purpose with the use of Special Physical Training. We found that the focused use of Special Physical Training provided a gradual and gradual Formation of Military-Applied Skills necessary for Future officers to Perform Training and Combat Missions, which contributed to the intensification of the Formation of their Professional Competencies.