Стаття присвячена пошуку нових, ефективних способів залучення студентів до регулярних занять фізичною культурою і спортом на прикладі застосування оздоровчого фітнесу. Розглядається доцільність і значущість впровадження в навчальний процес оздоровчого фітнесу як одного з інноваційних видів рухової активності в заняттях зі студентками. Підкреслюється, що однією з головних проблем фізичного виховання в закладах вищої освіти є недостатня зацікавленість студенток в заняттях і фізичним вихованням, і спортом в цілому. Тому, між формуванням гармонійно розвиненої, фізично здорової особистості молодого фахівця і відсутністю мотивації у них до рухової активності, виникають суперечності і позначається проблема, вирішення якої можливе лише зі зміною формату проведення занять з фізичного виховання. Актуальність теми обумовлена необхідністю розробки програми оздоровчого фітнесу для застосування викладачами фізичного виховання в навчальних заняттях з фізичного виховання у ЗВО. Проблема формування мотивації серед студенток розглядається педагогічної, методологічної та організаційної точки зору, показана на основі вивчення наукових досягнень сучасності і дослідження ряду робіт. Відзначається, що для формування усвідомленої мотивації у студенток до занять будь-яким видом рухової активності необхідний спеціальний педагогічний похід і особлива увага викладачів. Такий підхід спирається на активізацію навчання за допомогою впровадження нових форм і технологій, принципу доступності навчального матеріалу, на індивідуальний підхід, на самовиховання і самоосвіта. Це дозволить підвищити і підтримати інтерес до занять, активність під час їх проведення, формуючи усвідомлену мотивацію. Сучасний аналіз навчального процесу, анкетування, результати тестування, педагогічні спостереження дозволяють знайти і запропонувати ефективні шляхи активізації навчальних занять. Розкривається вплив занять оздоровчим фітнесом на мотивацію, фізичну підготовленість і стан здоров'я студенток. Представлені результати тестування і досліджень по формуванню мотивації до фізичної активності у студенток юридичної академії кажуть про результативність запропонованої програми. В результаті досліджень було зроблено висновок, що застосування програми оздоровчого фітнесу в навчальних заняттях в юридичній академії сприяє підвищенню фізичної підготовленості, активності і зацікавленості студенток, зміцненню їх здоров'я і формування усвідомленої мотивації до рухової активності.
The article is devoted to finding new, effective ways to involve students in regular physical education and sports on the example of the use of health fitness. The expediency and significance of the introduction of health fitness in the educational process as one of the innovative types of physical activity in classes with female students is considered. It is emphasized that one of the main problems of physical education in higher education is insufficient interest of student’s sports in general. Therefore, between the formation of a harmoniously developed, physically healthy personality of a young specialist and their lack of motivation for physical activity, there are contradictions and there is a problem, the solution of which is possible only with a change in the format of physical education classes. The urgency of the topic is due to the need to develop a health fitness program for the use of physical education teachers in physical education classes in Institutions of higher education. The problem of motivation among students is considered from a pedagogical, methodological and organizational point of view. Research of a number of works. However, a special pedagogical approach aimed at enhancing learning is possible only with the introduction of new forms and technologies, and the application of the principle of accessibility of educational material and the use of individual approach - is mandatory. Classes in any type of physical activity requires a special pedagogical campaign and special attention of teachers. This approach is based on the intensification of learning through the introduction of new forms and technologies, the principle of accessibility of educational material, an individual approach, self-education and self-education. This will increase and maintain interest in classes, activity during them, forming a conscious motivation. Modern analysis of the educational process, questionnaires, test results, pedagogical observations allow you to find and suggest effective ways to intensify training. The influence of health fitness classes on motivation, physical fitness and health status of female students is revealed. As a result of research it was concluded that the use of health fitness program in classes at the Law Academy helps to increase physical fitness, activity and interest of students, strengthen their health and the formation of conscious motivation for physical activity.