Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості ситуаційної та особистісної тривожності студентів ЗВО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дакал, Н. А.
dc.contributor.author Черевичку, О. Г.
dc.contributor.author Смірнов, К. М.
dc.contributor.author Зубко В.
dc.date.accessioned 2021-09-07T10:41:25Z
dc.date.available 2021-09-07T10:41:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Особливості ситуаційної та особистісної тривожності студентів ЗВО / Н. А. Дакал, О. Г. Черевичку, К. М. Смірнов, В. Зубко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 6 (137). – С. 50-53.- DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2021.6(137).12 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34867
dc.description.abstract У статті розглянуто прояв особистісної та ситуативної тривожності у студентів першого та третього курсу ЗВО. Тривожність розглядається з двох точок зору ситуативної та особистісної. У першому випадка термін використовується для опису неприємного емоційного стану, пов'язаного з відчуттями напруги, очікування неблагополучного розвитку подій. У іншому випадку тривожність відчувається як переживання особистої загрози, підвищена чутливість до невдач та помилок, невдоволення собою. Високий рівень особистісної тривожності мають 55% студентів першого курсу та помірний рівень особистісної тривожності45%. Студенти першого курсу раніше постійно перебували у стінах рідної школи, а зараз вони опинилися в мало знайомій будівлі університету – від цього теж підвищується тривожність, та з’являється невпевненість. Студент, на відміну від школяра, змушений формувати нові стилі і стратегії поведінки в стінах вузу і форми засвоєння великої кількості інформації з різних дисциплін. У студентів 3-го курсу переважає низький рівень ситуативної тривожності (36,4%) і помірний рівень особистісної тривожності (63,6%). На третьому курсі починається процес спеціалізації, зміцнення інтересу до наукової роботі як відображення подальшого розвитку і поглиблення професійних інтересів студентів. Нагальна необхідність у спеціалізації часто призводить до звуження сфери різнобічних інтересів особистості та переоцінка студентами багатьох цінностей життя і культури. Вони стають більш впевненими у своїх можливостях у статусі студента, але можуть сумніватися щодо подальшого життя. ua
dc.description.abstract The article considers the manifestation of personal and situational anxiety in firstand third-year students of the Free Economic Zone. Anxiety is considered from two points of view situational and personal. In the first case, the term is used to describe an unpleasant emotional state associated with feelings of tension, anticipation of unfavorable developments. Otherwise, anxiety is felt as an experience of personal threat, increased sensitivity to failures and mistakes, self-dissatisfaction. Anxiety is a state of anxiety that arises in a person in a situation that poses a certain physical or psychological threat to him. According to S. Freud, the unpleasant state of anxiety is a useful adaptive mechanism that encourages the individual to protective behavior to overcome the danger. Anxiety is a personal limit that reflects a decrease in the threshold of sensitivity to various stress agents. Anxiety is expressed in the constant feeling of threat to one's own "I" in any situation; Anxiety is an individual's tendency to experience anxiety, which is characterized by a low threshold for the occurrence of an anxiety reaction: one of the main parameters of individual differences. 55% of first-year students have a high level of personal anxiety and 45% have a moderate level of personal anxiety. First-year students used to be in the walls of their home school, but now they find themselves in a little-known university building, which also increases anxiety and insecurity. The student, in contrast to the student, is forced to form new styles and strategies of behavior within the walls of the university and forms of assimilation of a large amount of information from different disciplines. 3rd year students have a low level of situational anxiety (36.4%) and a moderate level of personal anxiety (63.6%). In the third year the process of specialization begins, strengthening the interest in scientific work as a reflection of further development and deepening of professional interests of students. The urgent need for specialization often leads to a narrowing of the sphere of diverse interests of the individual and students' reassessment of many values of life and culture. They become more confident in their abilities as students, but may have doubts about their future lives. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject студенти ua
dc.subject тривожність ua
dc.subject учбова діяльність ua
dc.subject рівні тривожності ua
dc.subject self-isolation ua
dc.subject students ua
dc.subject self-isolation ua
dc.subject students ua
dc.subject physical activity. ua
dc.title Особливості ситуаційної та особистісної тривожності студентів ЗВО ua
dc.title.alternative Peculiarities of situational anxiety of zvo students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу