Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гакман, А.
dc.contributor.author Осадець, М.
dc.contributor.author Лимаренко, Н.
dc.date.accessioned 2021-09-07T10:39:56Z
dc.date.available 2021-09-07T10:39:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гакман А. Дидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів / А. Гакман, М. Осадець, Н. Лимаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 6 (137). – С. 46-50. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2021.6(137).11 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34866
dc.description.abstract Навчання руховим діям необхідно в будь-якій діяльності. У спорті навчання має свою специфіку, суть якої полягає в тому, що основна маса нового пізнається при освоєнні різноманітних рухових дій, які виступають в формі фізичних вправ. Метою даного дослідження було розробити методику навчання рухових дій у волейболі з використанням дидактичних засад навчальної діяльності і розвиваючого навчання та перевірити її ефективність в дослідноекспериментальної роботі. Результати. Показані результати впливу розробленої методики, на вміння диференціювати свої рухові дії і на фізичну підготовленість юних волейболістів. В даному дослідженні була зроблена спроба знайти способи вирішення найважливіших завдань, що стоять перед тренером. Це навчання дітей необхідним технічним прийомам швидше і ефективніше, ніж за традиційною методикою спираючись на основні моменти теорії навчальної діяльності та розвиваючого навчання. При цьому крім безпосереднього навчання техніці в волейболі в експерименті розвивали особистість і розумові здібності дітей. Для цього учні оволоділи основами навчальної діяльності, пов'язані з умінням аналізувати досліджуваний предмет, виділяти основні і другорядні елементи і їх взаємозв'язок, контролювати їх дії, оцінювати отримані в результаті результати і способи їх досягнення. Перші заняття, в експериментальній групі, показали, що моторна щільність навчально-тренувального заняття дещо знизилася. Це сталося внаслідок затрачання більшого часу на теоретичні розмови, обговорення виникаючих питань, роботі з тренажерною моделлю і випробуванням на ній основних частин досліджуваних рухових дій. Згодом це компенсувалося більш швидким оволодінням технікою рухових дій за рахунок більшої самостійності, більшої активності на заняттях і меншою кількістю помилок. ua
dc.description.abstract Training in motor actions is necessary in any activity. In sports, training has its own specifics, the essence of which is that the bulk of the new is learned in the acquisition of various motor actions that take the form of exercise. The goal of this research was to develop a method of teaching motor actions in volleyball using the didactic principles of educational activities and developmental learning and to test its effectiveness in experimental work. Research findings. The results of the influence of the developed method on the ability to differentiate their motor actions and on the physical preparation of young volleyball players are shown. In this research, an attempt was made to find ways to solve the most important tasks facing the coach. These include children's training of the necessary techniques faster and more efficiently than the traditional method based on the main points of the theory of educational activities and developmental learning. Thus besides direct training of techniques in volleyball in experiment we developed the personality and mental abilities of children. To do this, students have mastered the basics of educational activities related to the ability to analyze the subject under study, identify primary and secondary elements and their relationship, monitor their actions, evaluate the results and ways to achieve them. The first classes in the experimental group showed that the motor density of the training session decreased slightly. This happened due to spending more time on theoretical conversations, discussing the arising issues, working with a training model and testing on it of the main parts of the studied motor actions. Subsequently, this was offset by a faster mastery of the technique of motor actions due to greater independence, greater activity on the classes and fewer mistakes. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject методика навчання ua
dc.subject технічна підготовленість ua
dc.subject волейбол ua
dc.subject training method ua
dc.subject technical preparation ua
dc.subject volleyball ua
dc.title Дидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів ua
dc.title.alternative Didactic peculiarities of technical actions' training method of young volleyball players ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics