Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів у процесі навчання математики в технічному університеті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудик, Т. О.
dc.contributor.author Суліма, О. В.
dc.date.accessioned 2021-09-03T07:48:49Z
dc.date.available 2021-09-03T07:48:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Рудик Т. О. Формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів у процесі навчання математики в технічному університеті / Т. О. Рудик, О. В. Суліма // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 2). – С. 116-120. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.24 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34801
dc.description.abstract Основними завданнями природничо-математичної освіти (STEM-освіти) у контексті навчання математики в технічному університеті є потреба у підвищенні мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів, комунікативної та соціальної компетентностей і математичної та природничої грамотності, необхідності модернізації змісту навчальних програм математичної освіти технічного закладу вищої освіти, виходячи з потреб студентів і потреб суспільства, використанні новітніх педагогічних підходів до викладання й оцінювання, практики міжпредметного навчання. У статті розглянуто питання формування математичної компетентності студентів технічного університету як невід’ємної складової частини їхньої загальнокультурної та професійної компетентностей. Для формування математичної компетентності студентів технічного університету процес навчання математики доцільно вибудовувати у вигляді послідовності проблемних ситуацій, що сприяють усвідомленому засвоєнню навчального матеріалу, виявленню його прикладної спрямованості, зв’язків із проблемами майбутньої професійної діяльності. Викладач повинен створити такі умови навчального процесу , за яких студенти зрозуміють цінність математичної освіти для власного розвитку та для майбутньої практичної діяльності й усвідомлять доцільність вивчення математики. Результати анкетування студентів приладобудівного факультету Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського з метою дослідження переважаючої мотивації їх навчальної математичної діяльності показали, що введення проблемно-прикладного контексту в навчання студентів на заняттях із вищої математики сприяє розвитку мотивації діяльності студентів через підвищення їх інтересу до математики, формуванню математичної компетентності студентів технічного університету. ua
dc.description.abstract The main goal of science and mathematical education (STEM-education) in the context of teaching mathematics at a technical university there is a need of the following: to increase the motivation of educational and cognitive activities of students, communicative and social competencies and mathematical and scientific literacy, to modernize of the curriculum content in technical university based on preferences of students and society, using new pedagogical methods of teaching and grading. In the article there is considered the issue of students of technical universities mathematical competence formation as an integral part of their general cultural and professional competences. To form the mathematical competence of students of technical universities, the process of teaching mathematics should be built in the form of a sequence of problem situations that contribute to the conscious assimilation of educational material, identifying its applied orientation, connections with problems of future professional activity. The teacher must create such conditions for the educational process in which students understand the value of mathematics education for their own development and in the context of future practical activities and are aware of the feasibility of studying mathematics. The results of questionnaires among students of the Instrument-Making Faculty of National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute” that gave possibility to research major motivation of their educational mathematical activities showed that the introduction of problem-applied context in teaching students in higher mathematics will help motivate students to increase their interest to mathematics and help to form mathematical competence of technical university students. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject освіта ua
dc.subject математика ua
dc.subject студенти ua
dc.subject математична компетентність ua
dc.subject проблемне навчання ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject анкетування ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject education ua
dc.subject mathematics ua
dc.subject mathematical competence ua
dc.subject problem-based learning ua
dc.subject motivation ua
dc.subject questionnaire ua
dc.subject professional activity ua
dc.title Формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів у процесі навчання математики в технічному університеті ua
dc.title.alternative The formation of mathematical competence of future bachelors in process of teaching mathematics in technical university ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу