Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михайленко, О. В.
dc.contributor.author Мамчич, О. Б.
dc.date.accessioned 2021-09-02T11:56:02Z
dc.date.available 2021-09-02T11:56:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Михайленко О. В. Особливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови / О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 2). – С. 51-54. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.10 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34758
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Метою дослідження є визначення особливостей та наукове обґрунтування соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Формування соціокультурної компетенції є одним із пріоритетів вивчення англійської мови, оскільки вона надає студентам унікальну можливість застосовувати свої знання щодо мовних та культурних особливостей, звичок, традицій, стандартів поведінки, етикету англомовних країн у спілкуванні з представниками цих країн. Науковою новизною дослідження є розробка і впровадження в освітній процес комплекс навчальних завдань, які ефективно впливають на підвищення рівня соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. У статті обґрунтовано теоретичні засади процесу формування соціокультурної компетенції під час вивчення англійської мови майбутніми фахівцями дошкільної освіти. Визначено компоненти, форми та методи формування соціокультурної компетенції під час вивчення англійської мови. Здобуті результати засвідчили правомірність вихідних положень дослідження, а реалізація мети і завдань стали підставою для відповідних висновків. Сформований рівень соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі виконання ними навчальних завдань є підтвердженням ефективності процесу формування завдяки інноваційним технологіям, спрямованим на вміння оцінювати соціолінгвістичні відмінності між двома культурами, застосовувати знання щодо особливості культури країни, мова якої вивчається, висловлювати своє ставлення до літератури, науки, мистецтва, культури народу, мова якого вивчається, вирішувати соціокультурні завдання в різноманітних ситуаціях спілкування, висловлювати власні думки, обґрунтовувати та відстоювати свою позицію. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the current problem of development of socio-cultural competence of future specialists in preschool education while learning English. The aim of the research is definition of the features and scientific substantiation of socio-cultural competence of future specialists in preschool education while learning English. The formation of socio-cultural competence is one of the priorities of learning English, as it gives students a unique opportunity to apply their knowledge of the language and cultural features, habits, traditions, standards of behavior, etiquette of English-speaking countries during communication with representatives of these countries. The scientific novelty of the research is the development and implementation a set of educational tasks that effectively affect the level of socio-cultural competence of future specialists in preschool education in the educational process. The article substantiates the theoretical foundations of the process of formation of socio-cultural competence while learning English by future specialists in preschool education. The components, forms and methods of formation of socio-cultural competence while learning English are determined. The obtained results confirmed the validity of the initial provisions of the research, and the realization of the purpose and the objectives became the basis for the relevant conclusions. The formed level of socio-cultural competence of future specialists in preschool education in the process of performing their educational tasks is a confirmation of the effectiveness of the formation process through innovative technologies. They focus on skills to appreciate sociolinguistic differences between cultures; apply knowledge about the peculiarities of the culture of the country whose language is being studied; to express their attitude to the literature, science, art, culture of the people whose language is being studied; to solve socio-cultural problems in various communication situations; express their own opinions; substantiate and defend their point of view. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject соціокультурна компетенція ua
dc.subject майбутній фахівець ua
dc.subject дошкільна освіта ua
dc.subject форми ua
dc.subject методи ua
dc.subject англійська мова ua
dc.subject знання ua
dc.subject вміння ua
dc.subject sociocultural competence ua
dc.subject future specialist ua
dc.subject preschool education ua
dc.subject forms ua
dc.subject methods ua
dc.subject the English language ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.title Особливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови ua
dc.title.alternative Features of the development of sociocultural competence of future specialists in preschool education while learning English ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу