ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Медведєва, М. О. | |
dc.contributor.author | Жмурко, О. І. | |
dc.contributor.author | Криворучко, І. І. | |
dc.contributor.author | Ковтанюк, М. С. | |
dc.date.accessioned | 2021-09-02T11:53:13Z | |
dc.date.available | 2021-09-02T11:53:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Організація продуктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу в умовах дистанційного навчання: аналіз сучасних додатків / М. О. Медведєва, О. І Жмурко., І. І. Криворучко, М. С. Ковтанюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 2). – С. 39-45. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.08 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34756 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні онлайн-сервіси, що використовували викладачі кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в процесі впровадження дистанційного навчання в умовах карантину навесні 2020 року, коли внаслідок швидкого поширення Covid-19 усі заклади, зокрема і вищої освіти, перейшли на вимушене дистанційне навчання. У таких умовах всім освітянам довелося швидко реагувати на зміни та виходити із ситуації, що склалася. Якщо раніше дистанційна освіта здебільшого розглядалася в теоретичному полі або як елемент змішаного навчання, то тепер довелося впроваджувати її на практиці. Авторами описано ресурси для впровадження дистанційного навчання: платформи для дистанційного навчання (Moodle, Google Classroom, Cisco Networking Academy), сервіси відеотелефонного зв’язку (Google Meet, Cisco Webex Meetings, Zoom, Microsoft Teams), онлайн-сервіси для обміну інформацією (Viber, Telegram, Messenger, Instagram, електронна пошта, чат у Moodle), віртуальні інтерактивні дошки (Padlet, Jamboard), ресурси для створення презентацій (Canva, Prezi, Beautiful, Google Презентацї), ресурси для створення ментальних мап (Mindomo, Mindmeister, Coggle), вебресурси для створення інтерактивних завдань та опитувань (Learningapps.org, Kahoot!, Mentimeter, Google Forms). У статті наголошується на тому, що головне завдання викладача – не перевантажити себе та студента різноманіттям технологічних винаходів, а критично, основним критерієм визначаючи доцільність, підібрати оптимальний набір онлайн-сервісів, який урізноманітнить навчання, активізує навчальну діяльність студентів та створить позитивну атмосферу для свідомого здобуття знань. А тому інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), зокрема хмарні та мобільні технології, мають застосовуватися таким чином, щоб здобувачі освіти не лише отримували якісні знання, а й могли розвивати соціальні навички, зокрема спроможність швидко навчатися, здатність до роботи в команді, вміння комплексно вирішувати проблеми, аналітично та критично мислити тощо. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the main online services used by teachers of the Department of Informatics and Information and Communication Technologies of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University in the process of introducing distance learning in quarantine in the spring of 2020, when due to the rapid spread of Covid-19 all institutions, including higher education switched to compulsory distance learning. In such conditions, all educators had to react quickly to change and get out of the situation. And if before distance education was mostly considered in the theoretical field or as an element of blended learning, now it had to be implemented in practice. The authors describe resources for the implementation of distance learning such as: platforms for distance learning (Moodle, Google Classroom, Cisco Networking Academy), videophone services (Google Meet, Cisco Webex Meetings, Zoom, Microsoft Teams), online services for information exchange (Viber, Telegram, Messenger, Instagram, e-mail, chat in Moodle), virtual interactive whiteboards (Padlet, Jamboard), resources for creating presentations (Canva, Prezi, Beautiful, Google Presentations), resources for creating mental maps (Mindomo, Mindmeister, Coggle), web resources for creating interactive tasks and surveys (Learningapps. org, Kahoot !, Mentimeter, Google Forms). The article emphasizes that the main task of the teacher is not to overload himself and the student with a variety of technological inventions. And critically, the main criterion in determining the appropriateness, to choose the optimal set of online services that will diversify learning, enhance student learning and create a positive atmosphere for conscious acquisition of knowledge. Therefore, information and communication technologies (ICT), in particular cloud and mobile technologies, should be applied in such a way that students not only receive quality knowledge, but also can develop social skills, including the ability to learn quickly, the ability to work in a team, skills solve problems, think analytically and critically, etc. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | дистанційне навчання | ua |
dc.subject | Covid-19 | ua |
dc.subject | онлайн-сервіси | ua |
dc.subject | онлайн-платформи | ua |
dc.subject | вебресурси | ua |
dc.subject | онлайн-ресурс | ua |
dc.subject | distance learning | ua |
dc.subject | Covid-19 | ua |
dc.subject | online services | ua |
dc.subject | online platforms | ua |
dc.subject | web resources | ua |
dc.subject | online resource | ua |
dc.title | Організація продуктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу в умовах дистанційного навчання: аналіз сучасних додатків | ua |
dc.title.alternative | Organization of productive interaction between participants of the educational process in the conditions of distance learning: analysis of modern appendices | ua |
dc.type | Article | ua |