Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна підготовка майбутніх хореографів як педагогічна проблема

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левченко, Я. Е.
dc.contributor.author Ян Чжуан
dc.date.accessioned 2021-09-02T11:10:56Z
dc.date.available 2021-09-02T11:10:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Левченко Я. Е. Професійна підготовка майбутніх хореографів як педагогічна проблема / Я. Е. Левченко, Чжуан Ян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 2). – С. 10-13. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.02 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34750
dc.description.abstract У статті висвітлено погляди науковців на проблему професійної підготовки майбутніх хореографів. Встановлено, що це – комплексний процес, спрямований на розвиток хореографічних умінь та навичок, спортивну підготовку студентів та озброєння їх педагогічними знаннями та методиками викладання. Велике значення в підготовці майбутніх фахівців цієї галузі надають також пластичній культурі студентів. На основі аналізу педагогічної літератури представлено курси, які сприяють професійному становленню хореографів (“Постановка концертних номерів”, “Композиція та підготовка танцю” тощо). З’ясовано, що велика увага приділяється також формуванню культури мовлення студентів, умінню вести навчальний діалог, пояснювати методику виконання того чи іншого руху. Для досягнення цієї мети проводять спеціальні тренінги та ділові ігри, пропонують майбутнім хореографам вирішити методичні та педагогічні завдання за фахом. Визначено основні складники педагогічної підготовки майбутніх хореографів (засвоєння методичних та психолого-педагогічних основ теорії хореографії; розуміння форм, методів та засобів навчання та оцінки хореографічної діяльності; уміння планувати та керувати танцювальним колективом; планування системи педагогічних впливів; володіння професійною термінологією у хореографічному навчанні; застосування елементів педагогічної імпровізації тощо). Визначено низку педагогічних умов, які забезпечують розвиток особистісних якостей та саморозвитку майбутніх хореографів (ознайомлення студентів із методиками виконання хореографічних композицій; ознайомлення з принципами створення нових композицій, організація педагогічної взаємодії в процесі роботи із танцювальним колективом, підтримка доброзичливих міжособистісних контактів). ua
dc.description.abstract The article highlights the points of views of scientists on the problem of professional training of choreographers to be. It is established that this is a complex process aimed at the development of choreographic skills, sports training of students and getting them acquainted with pedagogical knowledge and teaching methods. Plastic culture of students is also of great importance here. On the basis of the analysis of pedagogical literature, courses that promote the professional development of choreographers (“Performing concert numbers”, “Composition and preparation of dance”, etc.) are enumarated. In order to achieve this goal, special trainings and business games are conducted, choreographers to be are offered to solve methodical and pedagogical tasks in their specialty as well. The main components of pedagogical training of choreographers to be (mastering methodical and psychological and pedagogical bases of choreography theory; understanding forms, methods and means of teaching and evaluation of choreographic activity; ability to plan and manage dance group; planning system of pedagogical influences; mastery of professional terminology in choreographic application; elements of pedagogical improvisation, etc.) are presented. A number of pedagogical conditions that ensure the development of personal qualities and self-development of choreographers to be (acquaintance with methods of choreographic compositions; acquaintance with the principles of creating new compositions, organization of pedagogical interaction in the process of working with dance group, support of friendly interpersonal contacts) are highlighted. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject майбутні хореографи ua
dc.subject педагогічні уміння ua
dc.subject методичні уміння ua
dc.subject хореографічні уміння ua
dc.subject педагогічна підготовка ua
dc.subject умови розвитку особистісних якостей ua
dc.subject professional training ua
dc.subject choreographers to be ua
dc.subject pedagogical skills ua
dc.subject methodical skills ua
dc.subject choreographic skills ua
dc.subject pedagogical training ua
dc.subject conditions of personal qualities development ua
dc.title Професійна підготовка майбутніх хореографів як педагогічна проблема ua
dc.title.alternative Professional training of choreographers to be as a pedagogical problem ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу