Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні рекомендації щодо формування організаторської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волобуєв, В. В.
dc.date.accessioned 2021-08-30T12:42:32Z
dc.date.available 2021-08-30T12:42:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Волобуєв В. В. Методичні рекомендації щодо формування організаторської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників / В. В. Волобуєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 1). – С. 56 -60. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.1.11 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34699
dc.description.abstract У статті проаналізовано проблему реформування прикордонної служби України завдяки вдосконаленню підготовки майбутніх офіцерських кадрів відомства. Розкрито сутність та статус компетентнісного підходу в системі вищої освіти України, представлено визначення компетентності та організаторської компетентності як здатність щодо здійснення департаменталізації, здатність щодо делегування повноважень, здатність щодо оцінки та визначення кількості персоналу, тобто “контрольного діапазону”, здатність до здійснення вертикального та горизонтального узгодження діяльності, тобто координації дій у прикордонному підрозділі. Проаналізовано зміст поняття “організація”, а також основних теорій організації, зосередившись на її класичному варіанті. Представлено основні напрями наукових досліджень із проблеми формування організаторської компетентності, зокрема наукові праці, присвячені професійній підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників. Метою статті є аналіз методичних рекомендацій щодо формування організаторської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. Методичними рекомендаціями є: використання методів імітаційного моделювання та проєктування в освітньому процесі; увага до рівня професійної підготовки науково-педагогічних працівників; врахування у змісті професійної підготовки, зокрема навчальних дисциплін, змін у пріоритетах щодо охорони державного кордону; приділення уваги прийомам проблемності та ситуативності у викладі навчального матеріалу. Сформульовано висновки дослідження та перспективи подальших наукових пошуків (визначення результативних методик, прийомів та технологій у формуванні організаторської компетентності в майбутніх офіцерів-прикордонників). ua
dc.description.abstract The article analyses the problem of reforming the border service of Ukraine by improving the training of future officers of the department. The essence and status of the competence approach in the system of higher education of Ukraine are revealed, the definition of competence and organizational competence as the ability to carry out departmentalization is presented; ability to delegate authority; ability to estimate and determine the number of staff, ie “control range”; ability to carry out vertical and horizontal coordination of activities, ie coordination of actions in the border unit). The content of the concept of “organization”, as well as the basic theories of organization, focusing on its classical version. The main directions of scientific research on the problem of formation of organizational competence are presented, in particular, scientific works are devoted to the professional training of future border guards. The purpose of the article is to analyse the methodological recommendations for the formation of organizational competence of future border guards. Methodical recommendations are: use of methods of simulation modelling and designing in educational process; attention to the level of professional training of scientific and pedagogical workers; taking into account in the content of professional training, in particular academic disciplines, changes in priorities for the protection of the state border; paying attention to the techniques of problem and situationally in the presentation of educational material. The conclusions of the research and prospects of further scientific research (determination of effective methods, techniques and technologies in the formation of organizational competence in future border guards) are formulated. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject прикордонна служба ua
dc.subject методичні рекомендації ua
dc.subject майбутні офіцери-прикордонники ua
dc.subject організаторська компетентність ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject border service ua
dc.subject methodical recommendations ua
dc.subject future border officers ua
dc.subject organizational competence ua
dc.subject competence ua
dc.title Методичні рекомендації щодо формування організаторської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників ua
dc.title.alternative Methodological recommendations for formation of organizational competence of future border officers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу