ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевчук, А. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-08-26T07:17:59Z | |
dc.date.available | 2021-08-26T07:17:59Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Шевчук А. О. Метод колективного написання есе як засіб формування навичок письма у студентів / А. О. Шевчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 200-204. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.43 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34658 | |
dc.description.abstract | Процес входження України у світовий освітній простір супроводжується змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Зміст освіти збагачується новими знаннями, вміннями, навичками, інформацією, творчим розв’язанням проблем педагогіки. Зокрема, останніми роками звертається особлива увага на необхідність інтенсифікації роботи щодо запровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання, технології Веб 2.0. Одним із можливих і перспективних інструментів Веб 2.0 у навчанні іноземної мови є вікі-технологія, яка являє собою гіпертекстовий Інтернет-простір для колективного написання есе, редагування і зберігання документів різного формату зі спільним доступом до історії змін документів. Підсумовано, що виконання завдань, які передбачають роботу з вікі-технологією на заняттях з іноземної мови, підвищують мотивацію студентів, допомагають сформувати самостійність пошуку інформації, аналіз та відбір необхідної інформації, навички колективної роботи, сприяють удосконаленню письмово-мовленнєвої діяльності студентів та індивідуалізації процесу навчання. Окреслено та проаналізовано макрота мікровміння, які студенти розвивають протягом виконання завдання. Надано алгоритм організації роботи над колективним есе з подальшим оцінюванням для всіх учасників освітнього процесу. Автор розкриває цілі кожного етапу. Розроблено і детально описано критерії оцінювання колективного есе. Для успішної організації роботи необхідно враховувати дидактико-педагогічні вимоги до написання колективного есе на базі вікі-технології, наприклад знання ресурсів Інтернет-мережі, уміння критично відбирати матеріал та ін. Колективна робота на базі вікі-технології відповідає вимогам інтенсифікації навчального процесу і наближує його до умов реальної професійної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The process of Ukraine entering into the world of educational process is complemented by further changes in pedagogical theory and practice of the initial process. The syllabus is enriched with new skills, abilities and information which solve the problems of pedagogy creatively. Recently a lot of attention has been paid on the necessity to intensify the process of information and communication technologies use in educational process. Web 2.0 technology is one of the newest and most promising tools in teaching foreign languages. Web 2.0 technology has hypertext, Internet space for collaborative writing, editing and accessing documents in various formats. It is concluded that the implementation of tasks that involve working with wiki technology in foreign language classes, increases student’s motivation, helps to form independence of information retrieval, analysis and selection of necessary information, teamwork skills, improves student writing skills and helps to individualise the learning process. Macroand micro-skills that students develop during the task are outlined and analyzed. An algorithm for organizing work on a collective essay with subsequent assessment for all participants in the educational process is provided. The author reveals the goals of each stage. Criteria for evaluating a collective essay have been developed and described in detail. For successful organization of work it is necessary to take into account didactic and pedagogical requirements for writing a collective essay based on wiki technology, for example, knowledge of Internet resources, the ability to select material critically, etc. Collaborative work based on wiki technology meets the requirements of intensification educational process. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | вікі-технології | ua |
dc.subject | ІКТ | ua |
dc.subject | ІКТ у навчанні іноземній мові | ua |
dc.subject | етапи | ua |
dc.subject | Інтернет-платформа | ua |
dc.subject | іншомовна письмова-мовленнєва діяльність | ua |
dc.subject | колективне написання есе | ua |
dc.subject | критерії оцінювання | ua |
dc.subject | мікро- та макровміння | ua |
dc.subject | collaborative essay writing | ua |
dc.subject | evaluation criteria | ua |
dc.subject | foreign communicative activity | ua |
dc.subject | ICT | ua |
dc.subject | ICT in foreign language teaching | ua |
dc.subject | Internet-platform | ua |
dc.subject | micro and macro skills | ua |
dc.subject | stages | ua |
dc.subject | wiki-technologies | ua |
dc.title | Метод колективного написання есе як засіб формування навичок письма у студентів | ua |
dc.title.alternative | Collaborative writing method as a mean of teaching students writing | ua |
dc.type | Article | ua |