Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості застосування інтерактивних ігор в умовах дистанційного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ставицька, І. В.
dc.contributor.author Куценок, Н. М.
dc.contributor.author Корбут, О. Г.
dc.contributor.author Свиридова, Л. Г.
dc.date.accessioned 2021-08-25T08:16:16Z
dc.date.available 2021-08-25T08:16:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Особливості застосування інтерактивних ігор в умовах дистанційного навчання / І. В. Ставицька, Н. М. Куценок, О. Г. Корбут, Л. Г. Свиридова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 126-129. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.27 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34642
dc.description.abstract Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у закладах вищої освіти стало невіддільною частиною сучасного освітнього процесу. Дистанційне навчання під час пандемії стало справжнім викликом для усіх учасників освітнього процесу. В умовах дистанційного навчання викладачі та студенти потребують нових методів та засобів навчання, що сприятимуть інтенсифікації навчання. Викладачі КПІ ім. Ігоря Сікорського провели експериментальне дослідження та запропонували методику застосовування інтерактивних ігор для навчання англійській мові під час онлайн-занять. Під час експерименту студенти контрольних груп навчалися за програмою дистанційно з використанням сучасних ІКТ. Навчання студентів експериментальних груп здійснювалося відповідно до затвердженої робочої навчальної програми, але з використанням інтерактивних ігор. Було апробовано багато інтерактивних ігор, студенти брали участь у проєктах, застосування ігор відбувалося під час занять та під час виконання індивідуальних завдань у позаурочний час. Власне, процес інтегрування інтерактивної гри можливо поділити на такі складові частини, як підготовча робота, вступна частина, власне проведення, підсумовування. Досить цікавими для навчання англійській мові є такі інтерактивні ігри, як Kahoot, The Grammar of Doom, ESL Crossword Puzzles, Hot Potatoes, JeopardyLabs, платформа Quizizz, платформа Moodle. Університет має власну платформу Sikorsky Distance, на якій викладачі розміщують дистанційні курси в системі Moodle та курси в Google Classsroom. Система Moodle дає змогу інтегрувати деякі інтерактивні ігри (наприклад, Hot Potatoes), завдяки чому студенти поєднують виконання звичайних завдань курсу, прослуховування відеолекцій з виконанням завдань інтерактивних ігор. Результати експерименту засвідчили, що застосування інтерактивних ігор сприяє зацікавленості до навчання, підвищенню мотивації до вивчення іноземної мови, розвитку навичок та вмінь володіння іноземною мовою. Використання інтерактивних ігор спонукає як студента, так і викладача до творчості, дає можливість для розвитку різних умінь та навичок у студентів та застосування новітніх підходів до навчання, розкриває унікальні здібності студентів, створює психологічно комфортні умови для розуміння особливостей мислення студентів під час освітнього процесу. ua
dc.description.abstract The use of information and communication technologies in higher education institutions has become an integral part of the modern educational process. Distance learning during the pandemic has become a real challenge for all participants of the educational process. In the context of distance learning, teachers and students need new teaching methods and tools that will enhance learning. Teachers of Igor Sikorskyi Kyiv Polytechnic Institute conducted an experiment and proposed a method of using interactive games for learning English during online classes. During the experiment, students of the control groups studied remotely using modern ICT. Students of experimental groups were trained according to the approved working curriculum but with the use of interactive games. Many interactive games were tested and students participated in projects. Actually, the process of integrating an interactive game can be divided into the following components: preparatory work, introductory part, game, summarizing. Interactive games such as Kahoot, The Grammar of Doom, ESL Crossword Puzzles, Hot Potatoes, JeopardyLabs, Quizizz platform, Moodle platform are quite interesting for learning English. The university has own Sikorsky Distance platform where teachers host distance courses in the Moodle system and courses in the Google Classsroom. The Moodle system allows you to integrate some interactive games (such as Hot Potatoes), so students combine the usual tasks of the course, listening to video lectures with the tasks of interactive games. The results of the experiment showed that the use of interactive games promotes interest in learning, increases motivation to learn a foreign language, and develops skills and abilities to speak a foreign language. The use of interactive games encourages both students and teachers to improve knowledge, provides an opportunity to develop various skills, reveals the unique abilities of students, and creates psychologically comfortable conditions. We conclude that in English classes it is necessary to give interesting tasks to develop motivation to learn and encourage students to use a foreign language in different situations. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject інтерактивна гра ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject онлайн-навчання ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject Kahoot ua
dc.subject Moodle ua
dc.subject Hot Potatoes експериментальне дослідження ua
dc.subject interactive game ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject online learning ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject Kahoot ua
dc.subject Moodle ua
dc.subject Hot Potatoes experimental study ua
dc.title Особливості застосування інтерактивних ігор в умовах дистанційного навчання ua
dc.title.alternative Features of application of interactive games in conditions of distance learning ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics