Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація змішаного навчання у підготовці майбутнього вчителя в Україні та КНР

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Собченко, Т. М.
dc.contributor.author Цінь Шен
dc.date.accessioned 2021-07-29T11:32:54Z
dc.date.available 2021-07-29T11:32:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Собченко Т. М. Організація змішаного навчання у підготовці майбутнього вчителя в Україні та КНР / Т. М. Собченко, Цінь Шен // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 113-117. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.24 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34630
dc.description.abstract У публікації розкрито зародження дистанційного навчання в Україні та КНР, визначено фактори, які вплинули на появу та розвиток цієї форми навчання. Проаналізовано нормативно-правову базу обох країн, що сприяла поширенню змішаного навчання. З’ясовано, що масовий перехід на змішану форму навчання як в Україні, так і в КНР спричинила пандемія CОVID-19. Встановлено, що хоча готовність країн до такого переходу була різною, проте процес підготовки майбутніх учителів та інших фахівців не був призупинений. Спільним для обох країн є те, що від самого початку вимушеного переходу на таку форму навчання Міністерство освіти надало методичні рекомендації щодо особливостей її реалізації: “Розпорядження щодо належної організації та управління онлайн-навчанням у коледжах та університетах протягом періоду пандемії” (КНР), “Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти” (Україна). У статті визначено, які інтернет-платформи використовувалися в КНР та Україні. Описано такі труднощі, які виникли: – недостатня обізнаність викладачів про наявні освітні платформи, хмарні сервіси, технології та їх можливості; – низький рівень сформованої цифрової грамотності; – відсутність розуміння того, як відбувається навчальний процес; – одночасне оволодіння засобами організації навчання онлайн та їх застосування; – мобільність у коригуванні подачі змісту навчального матеріалу; – адаптація до роботи в онлайн-режимі; – організація та налагодження зворотного зв’язку; – відсутність або недостача у родинах гаджетів, ноутбуків, комп’ютерів, зв’язку, підключення до мережі Інтернет у сільській місцевості в Україні. Так, незважаючи на достатній рівень цифрової грамотності педагогів у КНР, вони змушені були екстрено освоювати нові можливості. Частина з них взагалі була переконана в неможливості викладання курсу онлайн через його специфіку. Крім того, незважаючи на високий рівень технічного забезпечення та вжиті заходи, час від часу система не витримувала навантаження. ua
dc.description.abstract This publication reveals the origins of distance learning in Ukraine and China; identifies the factors that influenced the emergence and development of this form of learning. The legal framework in both countries, which contributed to the spread of blended learning, was analyzed. It was found that the mass transition to a mixed form of education as in Ukraine so as in China was caused by the COVID-19 pandemic. It was found that although the readiness of countries for such a transition was different, the process of training future teachers and other professionals was not suspended. What both countries have in common is that, in these countries from the very beginning of the forced transition to this form of education, the Ministry of Education has provided guidelines on the specifics of its implementation: “Regulations on the proper organization and management of online learning in colleges and universities during the pandemic”, “Recommendations for the introduction of blended learning in institutions of professional higher and higher education” (Ukraine). The article identifies which Internet platforms were used in China and Ukraine. The difficulties that have arisen are described, namely: – insufficient awareness of teachers about existing educational platforms, cloud services, technologies and their capabilities; – low level of digital literacy; – lack of understanding of how the learning process takes place; – simultaneous mastery of the means of organizing online learning and their application; – mobility in adjusting the presentation of the content of educational material; – adaptation to work online; – organization and establishment of feedback; – absence or lack of gadgets, laptops, computers, communication, connection to the Internet in rural areas in Ukraine. Thus, despite the sufficient level of digital literacy of teachers in China, they were forced to urgently explore the new opportunities. Some of them were convinced of the impossibility of teaching the course online due to its specifics. Also, despite the high level of technical support and measures taken from time to time, the system could not withstand the load. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject змішана форма навчання ua
dc.subject заклади вищої освіти ua
dc.subject хмарні технології ua
dc.subject інформаційно-комунікативні технології ua
dc.subject blended form of education ua
dc.subject institutions of higher education ua
dc.subject cloud technologies ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.title Організація змішаного навчання у підготовці майбутнього вчителя в Україні та КНР ua
dc.title.alternative The organization of blended learning in the future teachers training in Ukraine and PRC ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу