Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологія кохання та вивчення родинних лексем (комунікативно-діяльнісний підхід)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Рудюк, Т. В.
dc.date.accessioned 2021-07-29T07:56:32Z
dc.date.available 2021-07-29T07:56:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Рудюк Т. В. Психологія кохання та вивчення родинних лексем (комунікативно-діяльнісний підхід) / Т. В. Рудюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 86-90. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.18 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34622
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальним питанням психології кохання в аспекті запропонованої розвідки та функціонування сучасних українських шкіл. Розглянуто специфіку чоловічої й жіночої любові; фази її розвитку та особливості міжособистісної взаємодії. Акцентовано увагу на необхідності створення передумов для свідомого індивідуального зростання (комунікативно-діяльнісний підхід) та сприяння процесів раннього усвідомлення фізіологічних і психологічних особливостей явища, власної відповідальності за створення сім’ї. Спроєктовано ефективність цих рекомендацій під час формування родинної лексичної компетенції, виховання свідомого ставлення до процесів інтеракції; дослідницьких зусиль у сфері родинного спілкування, виховання та розвитку тактики підтримки любові до ближнього. Серед умов, які забезпечували результативність навчального процесу в контексті опанування зазначених понять (комунікативно-діяльнісний аспект), визначено необхідність різноаспектних спостережень; систематичної індивідуальної роботи над собою; розвитку толерантності, факторів психологічного самоконтролю й самоаналізу. Крім того, запропоновано вправи для критичної оцінки ситуації і власного “Я”; види робіт, взаємопов’язані з лінгвістичним матеріалом і відповідними креативними міркуваннями, практики необхідної здатності моделювання й прогнозу спільного сімейного майбутнього тощо. Звернено увагу на осмислення досліджуваних одиниць у річищі актуальних рекомендацій (комунікативно-діяльнісний підхід) і можливих ракурсів новітнього прочитання навчальної інформації. Зроблено висновки про перспективність подальших спостережень у заданому спрямуванні, можливості інтенсифікації процесів засвоєння академічного матеріалу, зокрема свідомого оперування відповідними дефініціями, установлення причинно-наслідкових зв’язків, обговорення результатів, переконань. ua
dc.description.abstract The article is devoted to topical issues of psychology of love in terms of the proposed research and the functioning of modern Ukrainian schools. The specifics of male and female love; phases of its development and features of interpersonal communication are considered. Emphasis is placed on the need to create the preconditions for conscious personal growth (communicative-activity approach) and to promote the processes of early awareness of the physiological and psychological characteristics of the phenomenon, individual responsibility for starting a family. The effectiveness of these recommendations through the prism of the formation of family lexical competence, educating a conscious attitude to the processes of interaction; research efforts in the field of family communication, training and development of tactics of mutual support is projected. Among the conditions that ensured the effectiveness of the educational process in the context of mastering these concepts (communicative-activity aspect) the need for multifaceted observations is clarified; systematic self-improvement; promotion of tolerance, processes of psychological self-control and self-analysis. In addition, exercises are offered to critically assess the situation and the idea of the identity being; other types of work, related to linguistic material and relevant creative considerations, practice of the required capabilities to model and predict the common family future. Attention is paid to the understanding of the studied units in line with relevant recommendations (communicative-activity approach) and possible aspects of the innovative vision of educational information. Conclusions are made about the prospects of further observations in a specified direction, the possibility of intensifying the processes of assimilation of academic material, in particular, conscious use of relevant definitions, establishing causal relationships, discussing conclusions, impressions, etc. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject родинна лексика ua
dc.subject комунікативно-діяльнісний підхід ua
dc.subject родинна лексична компетенція ua
dc.subject психологія кохання ua
dc.subject гормони ua
dc.subject фази кохання ua
dc.subject любов ua
dc.subject family vocabulary ua
dc.subject communicative-activity approach ua
dc.subject family lexical competence ua
dc.subject psychology of love ua
dc.subject hormones ua
dc.subject phases of love ua
dc.subject love ua
dc.title Психологія кохання та вивчення родинних лексем (комунікативно-діяльнісний підхід) ua
dc.title.alternative Psychology of love and the study of family tokens (communicative-activity approach) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics