Статтю присвячено розгляду перспектив удосконалення вітчизняної системи професійної підготовки майбутніх учителів німецької мови в контексті об’єктивних запитів українського суспільства та держави щодо вирішення кадрових проблем сфери шкільної іншомовної освіти в умовах її інформатизації та технологізації. Проблематика наукової розвідки зорієнтована на вивчення потенціалу сучасних інтернет-ресурсів у професійній освіті вчителів німецької мови, зокрема сфокусована на критичному аналізі та об’єктивній оцінці німецького веб-порталу derdieDaF як інструменту навчання німецької мови загалом і засобу формування професійної компетентності педагогічних кадрів зокрема. Така постановка проблеми передбачала дослідження інформаційного наповнення та функціонально-технічних параметрів зазначеного веб-сайту задля виявлення переваг і прогалин у його контенті через призму перспектив практичного застосування у визначеній сфері. Отже, у процесі дослідження охарактеризовано зміст та структуру, кількісні та якісні атрибути веб-ресурсу derdieDaF, формати та способи подачі його навчально-інформаційних матеріалів. На таких підставах виявлено переваги та прогалини інформаційного наповнення зазначеного веб-сайту, його дидактико-методичну цінність та обґрунтовано його значущість як засобу навчання німецькій мові. На основі результатів аналізу ресурсно-функціональних можливостей веб-сайту derdieDaF у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів німецької мови визначено конструктивні підходи до його застосування у практиці професійної підготовки педагогічних кадрів названого профіля в українських вищих педагогічних навчальних закладах, запропоновано способи його найбільш раціонального використання з огляду на констатовані переваги й прогалини його інформаційного, технічного забезпечення.
The article is devoted to the prospects of improving the domestic system of professional training of future teachers of German in the context of objective demands of Ukrainian society and the state to solve staffing problems in the field of school foreign language education in terms of its informatization and technologization. The issue of scientific research is focused on studying the potential of modern Internet resources in the professional education of German teachers, in particular on critical analysis and objective evaluation of the German web portal derdieDaF as a tool for teaching German in general and a means of formation of professional competence of pedagogical stuff in particular. This formulation of the problem involved a study of the information content, functional and technical parameters of the website in order to identify the advantages and disadvantages in its content through the prism of prospects for practical application in a particular field. Therefore, in the course of the research the content and structure, quantitative and qualitative attributes of the derdieDaF web resource, formats and ways of presenting its educational and information materials are characterized. On such grounds, the advantages and disadvantages in the information content of this website, its didactic and methodological value were revealed, and its significance as a means of teaching the German language was substantiated. As a result, on the basis of analysis of website’s resource and functional capabilities in the professional competence development of future German language teachers the constructive approaches to its application in the professional training practice of pedagogical staff of this profile in Ukrainian higher educational institutions are identified and the ways of its most effective use in view of stated advantages and disadvantages of its content and technical support are proposed.