Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Miroshnyk, I. V.
dc.date.accessioned 2021-07-23T10:09:43Z
dc.date.available 2021-07-23T10:09:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Miroshnyk I. V. The use of QR-codes in teaching a foreign language to the future educators / I. V. Miroshnyk // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 1). – С. 222-226. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.1.47 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34585
dc.description.abstract The rapid development of information and communication technologies significantly affects all spheres of human life. According to the research, the representatives of the internet (digital) generation (generation Z), the young people who are mostly the students of higher educational institutions, are considered to be a special category concerning the perception and analysis of information. One of the interesting modern information and interactive technologies is the use of QR-codes, which is an interactive Internet technology that encourages students to learn the program material. The article deals with the peculiarities and main advantages of the use of QR-codes in teaching a foreign language to the future educators, because the teachers have to become the main helpers in mastering effective innovative technologies and techniques in students’ acquisition of new knowledge, especially in learning foreign languages. In turn, knowledge of a foreign language greatly facilitates the work with modern innovative technologies, and, consequently improves the life. In the educational process with the help of QR-codes one can make direct links to the regulations, curriculum, educational program, annotation to the discipline, article, schedule, announcements, news of the department, university; encode the links to a specific online resource that is needed for learning, thus significantly saving students’ time (e.g., links to educational videos); encode a text or a fragment of it, a sentence or a part of it, various images, tables with grammatical rules, etc.; hide the task algorithms or rules that are difficult to remember; create an automated transition to online testing, statistical surveys, questionnaires, etc.; acquaint students with interesting scientific facts or the historical event of the current day; create a quest or interactive game; wish students a good day / weekend / holiday on behalf of the department administration and lecturers, etc. Besides, the examples of the tasks using QR-codes proposed to the future teachers are given. ua
dc.description.abstract Швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій суттєво впливає на всі сфери людського життя. Згідно з науковими дослідженнями, представники Інтернет (цифрового)-покоління (покоління Z) – молоді люди, які є переважно студентами вищих навчальних закладів, – вважаються особливою категорією щодо сприйняття та аналізу інформації. Однією з цікавих сучасних інформаційних та інтерактивних технологій є використання QR-кодів, що являє собою інтерактивну Інтернет-технологію, яка заохочує студентів до вивчення програмового матеріалу. У статті розглядаються особливості та основні переваги використання QR-кодів у навчанні майбутніх викладачів іноземної мови, адже вчителі мають стати головними помічниками в оволодінні ефективними інноваційними технологіями та прийомами в отриманні учнями нових знань, особливо під час вивчення іноземних мов. Своєю чергою знання іноземної мови значно полегшує роботу з сучасними інноваційними технологіями, а отже, покращує життя людини. У навчальному процесі за допомогою QR-кодів можна робити прямі посилання на нормативно-правові документи, навчальні плани, освітні програми, анотації до дисциплін, статті, розклад, оголошення, новини кафедри, університету, кодувати посилання на конкретний Інтернет-ресурс, який необхідний для навчання, тим самим значно заощаджуючи час студентів (наприклад, посилання на навчальні відео), закодувати текст або його фрагмент, речення або його частину, різні зображення, таблиці з граматичними правилами тощо, приховати алгоритми завдань або правила, які важко запам’ятати, створити автоматизований перехід на онлайн-тестування, статистичні опитування, анкетування тощо, ознайомити студентів з цікавинками науки або історичною подією поточного дня; створити квест або інтерактивну гру, побажати студентам приємних вихідних / канікул дня від адміністрації факультету та викладачів тощо. Крім того, у статті наведено приклади завдань із використанням QR-кодів, запропонованих майбутнім викладачам для навчання їх іноземної мови. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject QR-code ua
dc.subject generation Z ua
dc.subject educator ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject higher educational institution ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject QR-код ua
dc.subject покоління Z ua
dc.subject педагог ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject заклад вищої освіти ua
dc.title The use of QR-codes in teaching a foreign language to the future educators ua
dc.title.alternative Використання QR-кодів у навчанні іноземної мови майбутніх педагогів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу