ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мамчич, О. Б. | |
dc.contributor.author | Найдьон, К. В. | |
dc.contributor.author | Барнич, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-20T13:29:46Z | |
dc.date.available | 2021-07-20T13:29:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мамчич О. Б. Буктрейлер як засіб мотивації молодших школярів до читання / О. Б. Мамчич, К. В. Найдьон, О. В. Барнич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 1). – С.192-196. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.1.41 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34539 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню проблеми формування мотивації дітей молодшого шкільного віку за допомогою буктрейлера. Зазначено причини та фактори, що знижують умотивованість дітей до читання книг у сучасних умовах функціонування освітнього та соціального середовища. Акцентовано на необхідності пошуку креативних шляхів для побудови ефективної взаємодії в системі «дитина – художня книга». Здійснено комплексний аналіз понять «мотивація» та «буктрейлер» в їх взаємозв’язку та взаємовпливі. Проаналізовано специфіку буктрейлерів як засобу формування та вдосконалення мотиваційної сфери молодших школярів, особливості та доцільність їх використання на уроках читання. Звернено увагу на класифікацію буктрейлерів за різними ознаками (спосіб візуального втілення, зміст) та завдання, розв’язанню яких сприяє використання буктрейлерів на уроках читання в НУШ. Виділено етапи створення буктрейлерів, рекомендації щодо оптимізації кожного з них. Визначено етапи уроку читання в НУШ, на яких використання буктрейлерів є найбільш ефективним. Запропоновано альтернативні варіанти застосування буктрейлерів як на уроках читання, так і в позаурочний час із метою не лише підвищення мотивації, а й виховання читацької самостійності учнів молодшого шкільного віку. Зорієнтовано роботу вчителя щодо створення та використання буктрейлерів на уроці читання як в індивідуальному напрямі (творча робота для учня, що володіє технічними, акторськими чи суміжними здібностями,) так і в напрямі командної роботи (створення креативних проєктів та їх захист). Досягнуто мети дослідження шляхом аналізу потенційних можливостей буктрейлерів для формування та підвищення мотивації здобувачів освіти початкової ланки до читацької діяльності. Підсумовано практичну значущість означеного засобу, його ефективність, сучасність та перспективність в умовах інформаційного суспільства. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the study of the motivation formation problem in primary schoolchildren using a book trailer. The reasons and factors that reduce the children’s motivation to read books in modern conditions of the educational and social environment functioning are indicated. Attention is focused on the need to find creative ways to build effective interaction in the “child – book” system. A comprehensive analysis of the “motivation” and “book trailer” concepts in their interrelation and mutual influence is carried out. The specificity of a book trailer as a means of forming and improving the motivational sphere of primary schoolchildren, the features and expediency of their use in reading lessons are analyzed. Attention is focused on the classification of book trailers according to various criteria (method of visual embodiment, content) and tasks, the solution of which is facilitated by the use of book trailers at reading lessons in NUS. The stages of creating a book trailer are highlighted, as well as recommendations for optimizing each of them. The stages of reading lesson in NUS at which the use of a book trailer is most effective are determined. Alternative options for using a book trailer both at reading lessons and after school hours are proposed in order to increase not only motivation, but also the reading independence of primary schoolchildren. The teacher’s work is focused on creating and using a book trailer in a reading lesson both in an individual direction (creative work for a pupil, who has technical, acting or related abilities) and in the direction of teamwork (formation of creative projects and protecting them). The goal of the study was achieved by analyzing the potential possibilities of a book trailer for the formation and increase of motivation of applicants for education at the primary level to reading. The practical significance of this means, its effectiveness, modernity and prospects in the information society are summed up. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | читання | ua |
dc.subject | молодші школярі | ua |
dc.subject | початкова школа | ua |
dc.subject | НУШ | ua |
dc.subject | буктрейлер | ua |
dc.subject | мотивація | ua |
dc.subject | reading | ua |
dc.subject | primary schoolchildren | ua |
dc.subject | primary school | ua |
dc.subject | NUS | ua |
dc.subject | book trailer | ua |
dc.subject | motivation | ua |
dc.title | Буктрейлер як засіб мотивації молодших школярів до читання | ua |
dc.title.alternative | Book trailer as a means of motivating younger schoolchildren to read | ua |
dc.type | Article | ua |