Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Результати тестування рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності студентів першого курсу спеціальності 013 Початкова освіта

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Конотоп, О. С.
dc.date.accessioned 2021-07-20T13:12:09Z
dc.date.available 2021-07-20T13:12:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Конотоп О. С. Результати тестування рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності студентів першого курсу спеціальності 013 Початкова освіта / О. С. Конотоп // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 1). – С.162-166. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.1.34 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34532
dc.description.abstract У статті висвітлено проблему якісної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Описано результати тестування рівня володіння студентами першого курсу освітнього ступеня “бакалавр”, які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта, іншомовною комунікативною компетентністю, яке проводилось у вересні 2017–2018, 2018–2019, 2019–2020 і 2020–2021 навчальних років. Матеріалом для тестування був стандартизований примірник тесту Prelimіnary Simple Paper 6 PET (Preliminary English Test) (2015). Результати проведеного тестування було оцінено відповідно до шкали Cambridge English Exams, визначено абсолютну успішність і якість знань. Проведене нами тестування 91-го студента першого курсу, які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта денної форми навчання, показало такі результати: у 2017–2018 навчальному році – 59,25 % (абсолютна успішність) і 11,11 % (якість знань); у 2018–2019 навчальному році – 52 % (абсолютна успішність) і 4 % (якість знань); у 2019–2020 навчальному році – 53,84 % (абсолютна успішність) і 3,84 % (якість знань); у 2020–2021 навчальному році – 53,85 (абсолютна успішність) і 7,69 (якість знань). Очікуваного рівня В1 досягли лише 6 студентів (6,59 %); 44 студенти (48,35 %) досягли рівня А2, а 41 студент (45,05 %) взагалі не склав тест. Результати проведеного нами тестування за чотири роки майже не відрізняються по роках. Було зроблено висновок, що в більшості першокурсників рівень володіння іншомовною комунікативною компетентністю знаходиться на елементарному рівні, тому необхідно ефективно організовувати процес навчання, зважаючи на обмежену кількість аудиторних годин, які виділяються для вивчення іноземної мови на немовних спеціальностях ЗВО України. ua
dc.description.abstract The article highlights the problem of quality training of future primary school teachers. The procedure of monitoring the level of proficiency of first-year students, bachelor's degree students majoring in 013 Primary Education, foreign language communicative competence, which was conducted in September 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 and 2020-2021 academic years, is described. The test material was a standardized copy of the Preliminary Simple Paper 6 PET (Preliminary English Test) (2015). The results of the testing were evaluated according to the Cambridge English Exams scale, the absolute success and quality of knowledge were determined. Our testing of 91 first-year students majoring in 013 Primary full-time education showed the following results: in the 2017-2018 academic year – 59.25% (absolute success) and 11.11% (quality of knowledge); in the 2018-2019 academic year – 52% (absolute success) and 4% (quality of knowledge); in the 2019-2020 academic year – 53.84% (absolute success) and 3.84% (quality of knowledge); in the 2020-2021 academic year – 53.85 (absolute success) and 7.69 (quality of knowledge). Only 6 students (6.59%) reached the expected level of B1; 44 students (48.35%) reached the A2 level and 41 students (45.05%) did not pass the test at all. The results of our testing over four years are almost the same. It was concluded that most freshmen have a level of mastery of foreign language communication competence at the elementary level, so it is necessary to effectively organize the learning process, given the limited number of classroom hours allocated for learning a foreign language in non-language specialties. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject англійська мова ua
dc.subject початкова освіта ua
dc.subject бакалавр ua
dc.subject тестування ua
dc.subject іншомовна комунікативна компетентність ua
dc.subject майбутній вчитель початкової школи ua
dc.subject моніторинг якості знань ua
dc.subject абсолютна успішність ua
dc.subject якість знань ua
dc.subject English language ua
dc.subject primary education ua
dc.subject bachelor ua
dc.subject testing ua
dc.subject foreign language communicative competence ua
dc.subject future primary school teacher ua
dc.subject monitoring of knowledge quality ua
dc.subject absolute success ua
dc.subject quality of knowledge ua
dc.title Результати тестування рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності студентів першого курсу спеціальності 013 Початкова освіта ua
dc.title.alternative Testing of the level of formation of foreign language communicative competence of future primary teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу