ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Кабур, Л. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-20T13:06:57Z | |
dc.date.available | 2021-07-20T13:06:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кабур Л. М. Компонентна структура професійної мобільності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. М. Кабур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 1). – С.150-154. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.1.31 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34529 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто зміст поняття “професійна мобільність вчителя музичного мистецтва”. Проведено аналіз теоретичних праць українських і зарубіжних фахівців, який свідчить, що в контексті дослідження структури професійної мобільності не існує однозначного тлумачення змісту її складників. Окремо визначено структуру й охарактеризовано зміст компонентів професійної мобільності майбутніх учителів музичного мистецтва, зокрема мотиваційноцільового, художньо-когнітивного, операційно-вольового, адаптивно-корекційного. З огляду на вимоги до сучасного педагога, що постійно зростають, у системі освіти спостерігається тенденція до розширення функцій і видів професійної діяльності вчителя. У науковій літературі це явище трактують як розширення професійних ролей і визначають як поліпозиційність педагогічної діяльності [5]. Поліпозиційнність професійної діяльності педагога вимагає високої мобільності, варіабельності практичних дій, орієнтації на інноваційну діяльність, постійної спрямованості на активну творчу самореалізацію, інтегративного мислення. Для майбутнього вчителя музичного мистецтва ця ситуація дуже актуальна, оскільки змістова сторона музично-педагогічної діяльності є універсальною, динамічною і потребує швидкого реагування, творчого підходу до вирішення будь-яких завдань. Тому сформована професійна мобільність учителя музичного мистецтва є здатністю педагога до освоєння та розширення спектру нових професійних ролей, забезпечує набуття необхідних компетентностей фахової підготовки. Важливо проаналізувати ц визначити основні структурні компоненти професійної мобільності майбутніх учителів музичного мистецтва для створення ефективних умов формування цієї якості. | ua |
dc.description.abstract | The article discusses the content of the concept of “professional mobility of a teacher of musical art”. The analysis of theoretical works of Ukrainian and foreign experts scientific is carried out, which shows that in the context of the study of the structure of professional mobility there is no unambiguous interpretation of the content of its components. Separately, the structure and characterized the content of the components of professional mobility of future music art teachers were determined, in particular: motivational-target, artistic-cognitive, operational-strong-willed, adaptive-correction. Given the ever-increasing requirements for a modern teacher, there is a tendency in the education system to expand the functions and types of professional activities of the teacher. In the scientific literature, this phenomenon is interpreted as the expansion of professional roles and is defined as the polypositionality of pedagogical activity [5]. The polypositionality of the professional activity of the teacher requires high mobility, variability of practical actions, focus on innovative activities, constant focus on active creative self-realization, integrative thinking. For the future teacher of musical art, this situation is very relevant, since the meaningful side of musical and pedagogical activity is universal, dynamic and requires a quick response, creative approach to solving any problems. Therefore, the established professional mobility of the teacher of musical art is the teacher's ability to develop and expand the range of new professional roles, ensures the acquisition of the necessary competencies of professional training. It is important to analyze and determine the main structural components of professional mobility of future music art teachers to create effective conditions for the formation of this quality. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | компоненти професійної мобільності | ua |
dc.subject | мобільність | ua |
dc.subject | музично-педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | учитель музичного мистецтва | ua |
dc.subject | components of professional mobility | ua |
dc.subject | mobility | ua |
dc.subject | musical and pedagogical activity | ua |
dc.subject | teacher of musical art | ua |
dc.title | Компонентна структура професійної мобільності майбутнього вчителя музичного мистецтва | ua |
dc.title.alternative | The structural components of professional mobility of the future music art teacher | ua |
dc.type | Article | ua |