ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Георгиевская, З. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T13:42:55Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T13:42:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Георгиевская, З. А. Дистанционное обучение и его роль в современном обществе / З. А. Георгиевская // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 1). – С. 89-94. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.1.18 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34492 | |
dc.description.abstract | В 2020 году в мире произошла вспышка пандемии коронавирусной инфекции, получившей название COVID-19, в результате чего многие процессы в обществе претерпели существенные изменения. В нашу жизнь прочно вошли такие понятия, как карантин и самоизоляция. Во многих странах миллионы людей оказались взаперти в собственных домах без возможности элементарно ходить на работу и зарабатывать деньги для обеспечения нужд своей семьи. В этих условиях остро встал вопрос удалённой работы в сети Интернет. Некоторые профессии, такие как программирование или графический дизайн, работа в интернет-магазине или труд писателя, с лёгкостью позволяют работать из дома. Однако сфера образования традиционно предполагает непосредственный контакт учащегося с преподавателем. В условиях вынужденной изоляции сфера преподавания тоже освоила новые горизонты и перестроилась в онлайн-режим. Возникла такая форма обучения, как дистанционное обучение. Следует, однако, различать дистанционное обучение и обучение с применением дистанционных технологий. Если первая указанная форма обучения предполагает полностью удалённое получение знаний, при котором изучение учебных материалов осуществляется полностью самостоятельно студентом, который находится у себя дома и не присутствует на аудиторных занятиях, в любое удобное для него время, то вторая форма является вынужденной мерой на период карантина в связи с пандемией короновирусной инфекции и предполагает проведение полноценных занятий на специально созданных для этой цели образовательных платформах в строго определённое время, а точнее, по расписанию аудиторных занятий в учебном заведении. В статье мы попытаемся рассмотреть поближе такое новое для нас явление, как дистанционное обучение, и определить, какая роль отводится ему в современном обществе. Является ли такая форма обучения временной вынужденной мерой или же она призвана стать ведущей формой обучения в условиях развивающейся электронно-технической сферы? | ua |
dc.description.abstract | У 2020 році у світі стався спалах пандемії коронавірусної інфекції, що отримала назву COVID-19, у результаті чого багато процесів у суспільстві зазнали істотних змін. У наше життя міцно ввійшли такі поняття, як карантин і самоізоляція. У багатьох країнах мільйони людей опинилися зачиненими у власних будинках без можливості ходити на роботу й заробляти гроші для забезпечення елементарних потреб своєї сім’ї. У цих умовах гостро постало питання віддаленої роботи в мережі Інтернет. Деякі професії, такі як програмування або графічний дизайн, робота в інтернет-магазині або праця письменника, з легкістю дають змогу працювати з дому. Однак сфера освіти традиційно передбачає безпосередній контакт учня з викладачем. В умовах вимушеної ізоляції сфера викладання теж освоїла нові горизонти й перебудувалася в онлайн-режим. Виникла така форма навчання, як дистанційне навчання. Варто, однак, розрізняти дистанційне навчання й навчання із застосуванням дистанційних технологій. Якщо перша зазначена форма навчання передбачає повністю віддалене отримання знань, при якому вивчення навчальних матеріалів здійснюється повністю самостійно студентом, який знаходиться в себе вдома та не присутній на аудиторних заняттях, у будь-який зручний для нього час, то друга форма є вимушеним заходом на період карантину у зв’язку з пандемією коронавірусної інфекції, передбачає проведення повноцінних занять на спеціально створених для цієї мети освітніх платформах у певний час, а точніше, за розкладом аудиторних занять у навчальному закладі. У статті ми спробуємо розглянути ближче таке нове для нас явище, як дистанційне навчання, і яка роль відводиться йому в сучасному суспільстві. Чи є така форма навчання тимчасовим вимушеним заходом або ж вона покликана стати провідною формою навчання в умовах розвитку електронно-технічної сфери? | ua |
dc.description.abstract | In the year of 2020 a flash of pandemic coronavirus infection happened in the world. The latter got a name COVID-19. The flash caused dramatic changes in many processes in the society. Such notions as self-isolation and quarantine have become ingrained in our everyday life. In many countries millions of people found themselves locked in their own homes unable to go to work and earn money to provide for their families’ elementary needs. Under these conditions an issue of a remote work on the World Wide Web Internet came up. Some professions such as programming or graphic design, work in an online retailer or a writer’s labor easily allow you work from home. However, the education sphere implies direct contact between a student and a teacher. Under the condition of an enforced isolation the field of education has also opened new frontiers and went into online mode. Such form of studying as distant one appeared. However, we need to distinguish distant studying from studying with the help of distant technologies. While the first mentioned form of studying implies fully remote getting knowledge, under which studying of academic materials is carried out by a student on his own, who is at home, doesn’t attend classes in the classroom at the University, and who can study at any time convenient for him, the other form of studying is a forced measure for the period of a quarantine due to the pandemic coronavirus disease, and implies carrying out usual classes using educational online platforms created especially for this purpose at a particular time according to the University schedule. In this article we are going to make an attempt to examine more closely such a new phenomenon for us as distant studying, and what is its role in the contemporary society. Is it a temporary forced measure only for the period of quarantine due to coronavirus infection, or it is going to become leading form of getting higher education in the developing electronic-technical sphere? | ua |
dc.language.iso | ru_RU | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | дистанционное обучение | ua |
dc.subject | обучение с использованием дистанционных технологий | ua |
dc.subject | пандемия коронавирусной инфекции | ua |
dc.subject | образование в условиях пандемии | ua |
dc.subject | удалённое образование | ua |
dc.subject | высшее образование не выходя из дома | ua |
dc.subject | дистанційне навчання | ua |
dc.subject | навчання з використанням дистанційних технологій | ua |
dc.subject | пандемія коронавірусної хвороби | ua |
dc.subject | освіта за умов пандемії | ua |
dc.subject | віддалена освіта | ua |
dc.subject | вища освіта не виходячи з дому | ua |
dc.subject | distant studying | ua |
dc.subject | studying using distant technologies | ua |
dc.subject | pandemic of coronavirus disease | ua |
dc.subject | distant education | ua |
dc.subject | education during pandemic | ua |
dc.subject | remote education | ua |
dc.subject | higher education without leaving home | ua |
dc.title | Дистанционное обучение и его роль в современном обществе | ua |
dc.title.alternative | Дистанційне навчання та його роль у сучасному суспільстві | ua |
dc.title.alternative | Distant education and its role in modern society | ua |
dc.type | Article | ua |