У дослідженні проаналізовано досвід основних учасників освітнього процесу, майбутніх викладачів фізичного виховання, отриманий у період онлайн-навчання через епідеміологічну ситуацію в країні. Мета роботи: дослідити і обґрунтувати особливості дистанційного навчання майбутніх викладачів фізичного виховання в умовах карантинних обмежень. Досягненню зазначеної мети сприяв вибір методів дослідження: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі Інтернет, анкетування із застосуванням google-форми, методи математичної статистики.
У дослідженні взяли участь 104 студенти двох провідних закладів вищої освіти, які готують фахівців фізичного виховання (45 студентів факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського університету імені Бориса Грінченка і 59 студентів Національного університету фізичного виховання і спорту України). Опитування і подальше порівняння отриманих результатів на 17 питань гугл-форми дозволило з’ясувати особливості, що супроводжували процес дистанційного навчання в кожному навчальному закладі, проаналізувати сильні і слабкі сторони навчально-виховної роботи і визначити можливі напрямки розвитку, що дозволить зміцнити існуючі позиції і посилити сторони, що потребують кардинальних змін.
The study analyzes the experience of the main participants in the educational process, namely future physical education teachers, gained during the distance education period due to the epidemiological situation in the country. Purpose of the study: to research and substantiate the peculiarities of distance education for future physical education teachers in lockdown restrictions conditions. The achievement of this goal was facilitated by the choice of research methods: analysis and generalization of data from scientific and methodological literature sources and the Internet, questionnaires using google-forms, methods of mathematical statistics.
The study involved 104 students from two leading high education institutions which educate specialists of physical education (45 students from the Faculty of Health, Physical Education and Sports at Borys Grinchenko Kyiv University and 59 students from the National University of Physical Education and Sports in Ukraine). The survey and further comparison of the obtained results for 17 questions of the Google form allowed to find out the peculiarities that accompanied the process of distance education in each educational establishment, to analyze the strengths and weaknesses of educational work and identify possible directions of development that will strengthen the existing positions and strengthen parties in need of radical change.