Стаття має на меті репрезентацію сучасного погляду на процес формування педагогічного артистизму майбутніх педагогів у закладах вищої освіти, в основу якого покладено ідею про значний розвивальний потенціал вокальнохорового мистецтва. У дослідженні застосовано методи: критичного аналізу наукової і методичної літератури, практичного досвіду професійної підготовки майбутніх вчителів-вихователів, моделювання процесу впливу засобів хорового мистецтва на професійне зростання здобувачів освіти, проєктування для розробки авторської методики формування вокальних навичок та виконавської майстерності майбутніх фахівців, педагогічного експерименту для верифікації розробленої методики у вокально-хоровій роботі зі здобувачами освіти, спостереження, бесіди, анкетування для вивчення досвіду формування педагогічного артистизму майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. У дослідженні уточнено поняття «педагогічний артистизм», розкрито можливості вокально-хорової діяльності як сприятливого ґрунту для розвитку педагогічного артистизму майбутніх педагогів. Педагогічний артистизм розглянуто як спосіб самовираження, здатність педагога набувати та підтримувати неповторний педагогічний стиль спілкування з учнівством. Доведено, що вокально-хорова підготовка здобувачів освіти є могутнім чинником вдосконалення педагогічного артистизму майбутнього педагога, що сприяє формуванню його професійної компетентності. У результаті дослідження на основі теоретичного вивчення проблеми формування педагогічного артистизму майбутніх фахівців та власного досвіду викладацької вокально-хорової діяльності була обґрунтована та експериментально перевірена «Методика формування вокальної техніки та виконавської майстерності вокаліста «Д.Р.А.Й.В», яка стала міцним підґрунтям практичної підготовки здобувачів освіти у закладах вищої педагогічної освіти до творчої й майстерної професійної діяльності.
The article aims to represent the modern view on the process of formation of pedagogical artistry of future teachers in higher education institutions, which is based on the idea of significant development potential of vocal and choral art. The research methods used: critical analysis of scientific and methodological literature, practical experience of professional training of future teachers, modeling the process of influence of choral art on the professional growth of students, design for the development of author's methods of vocal skills and performance skills of future professionals, pedagogical experiment for verification of the developed methodology in vocal and choral work with students, observation, interviews, questionnaires to study the experience of forming pedagogical artistry of future teachers in higher education institutions. The study clarifies the concept of «pedagogical artistry», reveals the possibilities of vocal and choral activities as a favorable ground for the development of pedagogical artistry of future teachers. Pedagogical artistry is considered as a way of selfexpression, the teacher's ability to acquire and maintain a unique pedagogical style of communication with students. It is proved that vocal and choral training of students is a powerful factor in improving the pedagogical artistry of the future teacher, which contributes to the formation of his professional competence. As a result of research on the basis of theoretical study of the problem of formation of pedagogical artistry of future specialists and own experience of teaching vocal and choral activity «Methodology of formation of vocal technique and performing skill of vocalist «Д.Р.А.Й.В». was substantiated and experimentally checked. It is the solid basis of practical training of students in institutions of higher pedagogical education for creative and skillful professional activity.