ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Луценко, Ірина Олексіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-06-25T13:35:07Z | |
dc.date.available | 2021-06-25T13:35:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Луценко, І. О. Методологічні виміри щасливого дошкільного дитинства / І. О. Луценко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 32(4). – С. 74-87. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.32(4)-8 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34339 | |
dc.description.abstract | Постановка завдання. Категорія щастя визначається як педагогічна категорія. Водночас не визначено ключове спеціалізоване поняття, у якому було б окреслено істотні, суттєві ознаки об’єктивного опису дійсності, яка відповідає вимогам щасливого проживання дитиною дошкільного дитинства. The research objective. The category of happiness is defined as a pedagogical category. At the same time, a key specialised concept has not been defined that captures the essential, significant features of an objective description of reality that meets the requirements for a happy preschool childhood. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація» | ua |
dc.subject | щастя | ua |
dc.subject | щастя дитини-дошкільника | ua |
dc.subject | радість | ua |
dc.subject | задоволеність життям | ua |
dc.subject | happiness | ua |
dc.subject | the happiness of a pre-school child | ua |
dc.subject | joy | ua |
dc.subject | life satisfaction | ua |
dc.title | Методологічні виміри щасливого дошкільного дитинства | ua |
dc.title.alternative | Methodological measurements of happy preschool childhood | ua |
dc.type | Article | ua |