ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Артемова, Л. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:16:59Z | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:16:59Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Артемова, Л. В. Інновації у підготовці студентів дошкільного профілю до розуміння вибору малят II року життя / Л. В. Артемова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 32(4). – С. 63-74. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.32(4)-7 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34338 | |
dc.description.abstract | Постановка завдання. Розробити навчальні тести, які спонукатимуть студентів у процесі власних виборів: зрозуміти й відчути вибори малят; ставитись до малят як до суб’єктів взаємного взаємовпливу з дорослим у навчально – виховному спілкуванні. | ua |
dc.description.abstract | The research objective. To work out educational tests that will encourage students in the process of their own choices: to understand and feel the choice of a baby; take a baby as subject of mutual interactions with adults in educational communication. | en |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація» | ua |
dc.subject | вибір | ua |
dc.subject | малята ІІ року | ua |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід | ua |
dc.subject | суб’єкт– суб’єктна взаємодія | ua |
dc.subject | студенти | ua |
dc.subject | майбутні вихователі | ua |
dc.subject | навчальні тести | ua |
dc.subject | сhoice | ua |
dc.subject | second-year babies | ua |
dc.subject | personal-oriented approach | ua |
dc.subject | subject-subject interaction | ua |
dc.subject | students | ua |
dc.subject | future educators | ua |
dc.subject | educational tests | ua |
dc.title | Інновації у підготовці студентів дошкільного профілю до розуміння вибору малят II року життя | ua |
dc.title.alternative | Innovations in the preparation of students of preschool specialization to an understanding in toddlers choice of the second year of life | ua |
dc.type | Article | ua |