Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті стратегічних документів ради Європи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оніщук, І. І.
dc.contributor.author Петрова, А. І.
dc.contributor.author Тонконог, Н. І.
dc.contributor.author Партико, Н. В.
dc.contributor.author Кочмар, Д. А.
dc.contributor.author Ванівська, О. М.
dc.date.accessioned 2021-06-07T09:03:10Z
dc.date.available 2021-06-07T09:03:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Розвиток іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті стратегічних документів ради Європи / І. І. Оніщук, А. І. Петрова, Н. І. Тонконог, Н. В. Партико, Д. А. Кочмар, О. М. Ванівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 3 (133). – С. 88-95. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.3(133).18 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34281
dc.description.abstract Серед головних завдань вищої школи, визначених Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті названо такі: сформувати необхідну інтелектуальну та моральну основу, необхідну для майбутньої професійної діяльності у сферах освіти, науки, культури та сформувати якості, необхідні для подальшого професійного розвитку. До таких якостей віднесено: глобальне мислення; професійні цінності і норми моралі; культурна компетентність; функціональна грамотність та професійна універсальність; культура спілкування; здатність застосовувати знання в професійних ситуаціях; відповідальність, культура групової взаємодії, соціальна та професійна мобільність, здатність навчатися протягом життя, іншомовна та соціокультурна компетентність з іноземної мови у студентів гуманітарних спеціальностей. Нині іншомовна освіта в Україні реформується з урахуванням досягнень європейських країн відповідно до таких документів Ради Європи, як: «Білінгвальна освіта: основні стратегічні завдання», «Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання», «Європейський мовний портфель», «Приведення екзаменів з мови у відповідність до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти», «Стратегічна програма розвитку для мультилінгвальної Європи – 2020», «Рекомендації з плюралістичних підходів до мов і культур», вимоги до Євроіспитів тощо. Ідеї мовної політики Ради Європи знаходять все ширшу реалізацію в нашій державі: збільшується кількість мов, що вивчаються; зростає кількість осіб, які володіють принаймні однією іноземною мовою; в середніх навчальних закладах започатковано вивчення кількох іноземних мов; в університетах збільшується кількість академічних годин на вивчення іноземної мови; в деяких вищих закладах освіти іноземна мови вважається другою робочою мовою. ua
dc.description.abstract Among the main tasks of higher education defined by the National Doctrine for the Development of Education of Ukraine in the 21st century are the following: to form the necessary intellectual and moral basis necessary for future professional activities in the fields of education, science, culture and to form the qualities necessary for further professional development. Such qualities include global thinking; professional values and morals; cultural competence; functional literacy and professional universality; culture of communication; ability to apply knowledge in professional situations; responsibility, the culture of group interaction, social and professional mobility, ability to study for a lifetime, foreign language and sociocultural competence in a foreign language among students of humanities. Now foreign-language education in Ukraine is being reformed taking into account the achievements of European countries by such documents of the Council of Europe as: “Bilingual education: the main strategic tasks”, “All-European competencies in foreign language proficiency: study, teaching, evaluation”, “European language portfolio”, “Aligning language exams with All-European recommendations on language education”, “Strategic development program for Multilingual Europe 2020”, “Recommendations on pluralistic approaches to languages and cultures”, requirements for Euro-exams, etc. The ideas of the language policy of the Council of Europe are increasingly being implemented in our country: the number of languages is increasing; there is an increasing number of people who speak at least one foreign language; several foreign languages were started in secondary schools; the number of academic hours for learning a foreign language is increasing in universities; in some institutions of higher education, foreign languages are considered the second working language. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject вища школа ua
dc.subject інтелектуальна та моральна основа ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject іншомовна компетентність ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject європейські країни ua
dc.subject higher school ua
dc.subject intellectual and moral basis ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject foreign-language competence ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject European countries ua
dc.title Розвиток іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті стратегічних документів ради Європи ua
dc.title.alternative The development of future teachers’ foreign language education in the context of the European Council strategic documents ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу