Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури: структурно-компонентний аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максимчук, Б. А.
dc.contributor.author Кахіані, Ю. В.
dc.contributor.author Кевпанич, В. В.
dc.contributor.author Звонар, В. В.
dc.contributor.author Петрушко, М. І.
dc.contributor.author Джуган, Л. М.
dc.date.accessioned 2021-06-07T09:00:54Z
dc.date.available 2021-06-07T09:00:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури: структурно-компонентний аналіз / Б. А. Максимчук, Ю. В. Кахіані, В. В. Кевпанич, В. В. Звонар, М. І. Петрушко, Л. М. Джуган // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 3 (133). – С. 80-87. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.3(133).17 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34280
dc.description.abstract У сучасній педагогічній науці актуальним залишається вивчення готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності. Вивченню цієї проблеми в останні роки присвячено дослідження багатьох науковців. Розкриваючи сутність стану готовності майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури, одні автори розглядають її як особистісну характеристику фахівця, інші – як функціональну. Перед сучасною педагогікою вищої школи стоїть важливе теоретичне і практичне завдання, котре стосується вдосконалення процесу професійного становлення особистості вчителя взагалі та вчителя початкової школи, зокрема, до праці з фізичного виховання. Шляхи й методи формування у студентів педагогічного університету готовності до вчительської діяльності – складне соціально-психологічне явище. Воно поєднує в собі комплекс індивідуально-психологічних якостей особистості, певну систему професійно-педагогічних знань, умінь, навичок. Готовність учителя до праці вважається формою зв’язку професійно-педагогічної спрямованості зі світоглядом, життєвими установками й духовними цінностями, а також і з етичною, вольовою та емоційною сферами. Суттєвим недоліком у цій галузі знань і практичної діяльності продовжує залишатися слабкий зв’язок теорії з практикою у процесі навчання у ЗВО. Посилання на досвід шкіл у вивченні теорії, орієнтація на знання в процесі педагогічної практики ще не розв’язують досліджуваної нами проблеми. Потрібна спеціальна робота ЗВО, яка б допомогла осягнути теоретичну й практичну готовність студентів до педагогічної діяльності. ua
dc.description.abstract In modern pedagogical science, the study of the preparedness of future specialists for professional activity remains relevant. The research of many scientists has been devoted to the study of this problem in recent years. Revealing the essence of the state of preparedness of future primary school teachers for professional activity in physical culture, some authors consider it as a personal characteristic of a specialist, others as functional. Modern higher school pedagogy is faced with an important theoretical and practical task, which concerns improving the process of professional development of the personality of a teacher in general and a primary school teacher, in particular, to work on physical education. Ways and methods of forming preparedness for teacher activity among students of the pedagogical university are a complex socio-psychological phenomenon. It combines a complex of individual and psychological qualities of the personality, a certain system of professional and pedagogical knowledge, abilities, and skills. The teacher’s preparedness for work is considered a form of connection of a vocational and pedagogical orientation with the worldview, life attitudes, and spiritual values, as well as with the ethical, strong-willed, and emotional spheres. A significant drawback in this field of knowledge and practice continues to be the weak connection of theory with practice in the process of training in IHE. References to the experience of schools in the study of theory, the orientation to knowledge in the process of pedagogical practice don’t solve the problem yet, we are studying. We need special work of IHE, which would help to understand the theoretical and practical preparedness of students for pedagogical activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject оцінка рівнів готовності ua
dc.subject компоненти готовності ua
dc.subject рівень майстерності ua
dc.subject навчальний матеріал ua
dc.subject професійні вимоги ua
dc.subject assessment of preparedness levels ua
dc.subject preparedness components ua
dc.subject skill level ua
dc.subject training material ua
dc.subject professional requirements ua
dc.title Готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури: структурно-компонентний аналіз ua
dc.title.alternative The preparedness of future primary school teacher for professional activity in physical culture: the structural-component analysis ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу