Правове забезпечення валеологічної освіти майбутнього учителя регламентоване низкою
національних і міжнародних до кументів за ієрархічним принципом. Україна, поступово входячи у світову
соціальну, медичну, психологічну й валеологічну спільноту, набуває прав, обов’язків, а головне, можливостей у
розвитку автентичного валеологічного простору на всіх рівнях політичної й громадської діяльності. У
державних документах про освіту значна увага приділяється реалізації соціального запиту, соціального
замовлення, що пов’язане з пошуком нових форм підготовки фахівця освітньо оздоровчої сфери, який має
досконало володіти основною і суміжними професіями, здатний вирішувати завдання підготовки фахівців в
умовах конкурентоздатності, інтегративності та інтенсивності діяльності. Наразі в нашій державі діє низка
законів, що стимулюють впровадження валеологічної освіти для широких мас нас елення. Незважаючи на те, що
в українському правовому полі валеологічні питання розгадаються дуалістично (як медичні й позамедичні,
терапевтичні й превентивні, спеціальні й загальні), наразі є всі можливості, щоб зробити валеологічну
культуру загальнодосту пним компонентом загальнолюдської. Природно, що предметом відображення різних
форм соціальної свідомості у різні часи була людина, її духовна та / або фізична досконалість. Так, в рамках
філософії як спільної праматері гуманітарних і значною мірою природни чих наук розвивалися психологічні,
педагогічні й медичні теорії здоров’я і буття людини.
The legal provision of valeological education of the future teacher is regulated by several national and international documents according to the hierarchical principle. Ukraine acquires rights, duties, and, most importantly, opportunities in the development of the authentic valeological space at all levels of political and social activity, gradually entering the world social, medical, psychological, and valeological community. In the state documents on education, considerable attention is paid to the implementation of a social request, a social order related to the search for new forms of training of a specialist in the educational and recreational field, who should perfectly possess the main and related professions, can solve the tasks of training specialists in conditions of competitiveness, integrativity, and intensity of activity. Now in our state, several laws stimulate the introduction of valeological education for the general masses of the population. Although in the Ukrainian legal field valeological issues are solved dualistically (as medical and extra medical, therapeutic and preventive, special and general), now there is every opportunity to make valeological culture a publicly available component of universal humanity. Naturally, the subject of reflection of various forms of social consciousness at different times was a person, his spiritual and/or physical perfection. So, within the framework of philosophy, as a joint foremother of the humanities and, to a large extent, the natural sciences, psychological, pedagogical, and medical theories of human health and existence developed.