Пропонована стаття присвячена впровадженню інноваційних рухливих ігор в освітній процес іноземних студентів закладів вищої освіти для виявлення інтересу до інноваційної авторської розробки рухливих ігор для застосування у навчальному процесі під час академічних занять фізичним вихованням. Метою роботи є реалізація впровадження інноваційних рухливих ігор в освітній процес іноземних студентів ЗВО. Науковою новизною є творчий підхід у застосуванні 16 нових рухливих ігор зі стандартним спортивним інвентарем та неспортивним інвентарем під час академічних занять фізичним вихованням. Колектив авторів даної статті є науково-педагогічними працівниками трьох харківських ЗВО та працювали над створенням авторського комплексу найсучасніших універсальних рухливих ігор для студентів з різнем рівнем фізичної підготовки та з різним рівнем стану здоров’я. Завдання дослідження полягали у виявленні інтересу студентів до інноваційної авторської розробки рухливих ігор для застосування у навчальному процесі під час академічних занять фізичним вихованням. Висновки. Об’єктивний аналіз отриманих результатів від проведеного попереднього анкетування надав конкретні дані для оперативного прийняття управлінських рішень щодо оптимізації навчального процесу з фізичного виховання. Проведене анкетування після проведеного експерименту довело, що студентам сподобались заняття з розвитку рухових якостей, залучити до академічних занять студентів, які з більшим задоволенням відвідують їх. Таким чином, реалізовано мету дослідження та доведено ефективність та соціальну користь використання сучасних, нових рухливих ігор у навчальному процесі студентів.використанням нових рухливих ігор, а також студенти відзначили креативний підхід викладачів до своєї роботи. Впроваджені авторські рухливі ігри широкого спектру допомогли викладачам налагодити взаємовідносини зі студентами, налагодити спілкування та взаємодію між студентами різних національностей, сприяти
The proposed article is devoted to the introduction of innovative mobile games in the educational process of foreign students of higher education institutions to identify interest in innovative author's creation of mobile games for use in the educational process during academic physical education classes. The purpose of the work is to implement the introduction of innovative mobile games into the educational process of foreign students of higher education institutions. A scientific novelty consists of a creative approach in the use of 16 new mobile games with standard sports equipment and non-sports equipment during academic physical education classes. The team of authors of this article are scientific and pedagogical workers of three Kharkiv Universities and have been working on the creation of an author’s complex of the most modern universal mobile games for students with different levels of physical fitness and different levels of health. The objectives of the study were to identify students' interest to innovative author's creation of mobile games for use in the educational process during academic physical education classes. Conclusions. An objective analysis of the results obtained from the previous questionnaire provided specific data for the rapid management decisions to optimize the educational process of physical education. The questionnaire conducted after the experiment proved that the students liked the lessons with the use of new moving games, and the students noted the creative approach of teachers to their work. The introduced author's mobile games of a wide range helped teachers to establish relationships with students, to establish communication and interaction between students of different nationalities, to promote the development of motor skills, to involve students in academic classes who enjoy attending them. Thus, the purpose of the research is realized and the efficiency and social benefit of using modern, new mobile games in the educational process of students is proved.