ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дмитренко, С. М. | |
dc.contributor.author | Герасимишин, В. П. | |
dc.contributor.author | Хоронжевський, Л. Є. | |
dc.contributor.author | Чуйко, Ю. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-07T07:32:38Z | |
dc.date.available | 2021-06-07T07:32:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Цілеспрямований розвиток рухових здібностей молодших школярів засобами рухливих ігор / С. М. Дмитренко, В. П. Герасимишин, Л. Є. Хоронжевський, Ю. А. Чуйко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 3 (133). – С. 39-42. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.3(133).07 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34269 | |
dc.description.abstract | Одним з найважливіших питань фізичного виховання, яке потребує позитивного переосмислення і наукового обґрунтування є розвиток рухових здібностей у школярів на уроках фізичної культури. У дослідженні взяли участь 54 школяра 4-х класів. У статті представлено деякі аспекти проведеного дослідження щодо розвитку фізичної підготовленості школярів засобами рухливих ігор. Розроблена технологія базувалась на впорядкованому використанні рухливих ігор і ігрових вправ різної інтенсивності і спрямованості. Особливості розробленої технології: навчання учнів основним способам рухової діяльності, в тому числі, засобами рухливих ігор та ігрових вправ, вдосконалення набутих умінь і навичок виключно ігровим методом. У ході експерименту доведена ефективність технології підвищення фізичної підготовленості школярів при упорядкованому використанні рухливих ігор різної інтенсивності. Експериментальна група у досліджуваних показниках фізичної підготовленості випереджала представників контрольної групи після проведення експерименту. | ua |
dc.description.abstract | One of the most important issues of physical education, which requires a positive rethinking and scientific substantiation, is the development of motor abilities in schoolchildren at physical education lessons. The study involved 54 schoolchildren of 4th grade. At the beginning of the study, we conducted testing to determine the level of physical fitness. The article presents some aspects of the study on the development of physical fitness of schoolchildren by means of outdoor games. The technology is based on the orderly use of outdoor games and game exercises of varying intensity and orientation. Features of the developed technology: teaching students the main ways of motor activity by means of outdoor games and game exercises, improving the acquired abilities and skills exclusively by playing the method. In the course of the experiment, the effectiveness of the technology for increasing the physical fitness of schoolchildren was proved with the orderly use of outdoor games of different intensity. The experimental group in the studied indices of physical fitness was ahead of the representatives of the control group after the experiment. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | молодші школярі | ua |
dc.subject | рухові здібності | ua |
dc.subject | фізичні якості | ua |
dc.subject | junior schoolchildren | ua |
dc.subject | motor abilities | ua |
dc.subject | physical qualities | ua |
dc.title | Цілеспрямований розвиток рухових здібностей молодших школярів засобами рухливих ігор | ua |
dc.title.alternative | Purposeful development of motor abilities of junior schoolchildren by means of outdoor games | ua |
dc.type | Article | ua |