Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Element motywacyjny w projekcie pedagogicznym przygotowania studentów kierunków niefilologicznych (na materiale kursów tłumaczeniowych)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Yaremenko-Gasiuk, Olena Oleksandrivna
dc.contributor.author Яременко-Гасюк, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-05-28T08:51:37Z
dc.date.available 2021-05-28T08:51:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Yaremenko-Gasiuk O. Element motywacyjny w projekcie pedagogicznym przygotowania studentów kierunków niefilologicznych (na materiale kursów tłumaczeniowych) = Motivational component in EFL translation classroom instructional design / O. Yaremenko-Gasiuk // Knowledge, Education, Law, Management. – Lublin, 2020. – № 6 (34) vol. 2. – Pp. 20-26. ua
dc.identifier.issn 2353-8406
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34144
dc.description.abstract Pojęcie motywacji definiuje się jako system oparty na jedności czynników wewnętrznych i bodźców zewnętrznych, które determinują ludzkie zachowanie. Motywacja jest uważana za ważny czynnik udanego nauczania. Dlatego w tym badaniu chcielibyśmy zbadać element motywacyjny w nauce języka angielskiego dla studentów trzeciego i czwartego roku wydziałów i kierunków niefilologicznych, którzy studiują dyscypliny „Teoria i praktyka tłumaczenia”, „Tłumaczenie techniczne”, „Praktyka tłumaczenia” na Narodowym Uniwersytecie Pedagogicznym imienia M.P. Drahomanowa. Ankiety studentów przeprowadzone w ramach naszego badania ujawniły niektóre strategie projektowania pedagogicznego (bezpośrednio z perspektywy studentów – przyszłych nauczycieli), które mogą wzmocnić motywacyjny element uczenia się u takich uczniów. Ważnym czynnikiem jest to, że przyszli nauczyciele mogą zapewnić nauczycielom języków obcych pewne pomysły i sugestie, którzy z kolei mogą zwiększyć poziom motywacji swoich uczniów. Należy zauważyć, że istnieje już wiele badań dotyczących niektórych strategii stosowanych przez nauczycieli w kontekście nauczania języka obcego, ponadto niektórzy naukowcy sklasyfikowali je według określonych cech (Dornyei, Rost, Schmidt itp.). Dzięki nim udało nam się przeprowadzić nasze badania i uzyskać pozytywne wyniki dotyczące studentów kierunków niefilologicznych uniwersytetu pedagogicznego, a mianowicie studentów Wydziału Nauk Przyrodniczo-Geograficznych i Ekologii. ua
dc.description.abstract The concept of motivation is defined as a system based on the unity of internal factors and external stimuli that determine human behavior. Motivation is considered to be an important factor for successful learning. That’s why, in this study we would like to explore motivational component in English as a foreign language (EFL) translation classrooms for the third and fourth-year students of non-philological departments and faculties at English Theory and Practice of Translation Education Program in a National Pedagogical University in Kyiv, Ukraine. The students’ questionnaires revealed some instructional design strategies (IDS) that can enhance the motivational component of the students in EFL translation classrooms instructional design from the future teachers’ point of view. The important issue is that there are some factors of which students of Teacher Training Institutions are aware and interested in due to profession they master and they can provide teachers of foreign languages with some ideas, so they, in turn, can increase their students’ level of motivation, particularly in their EFL translation classrooms. We should say that many international studies have already explored some strategies that teachers use in EFL contexts, moreover, some scientists classify them according to certain characteristic (Dornyei, Rost, Schmidt etc.), which was very helpful for our study to proceed and obtain positive results ua
dc.description.abstract Поняття мотивації визначається як система, заснована на єдності внутрішніх факторів і зовнішніх стимулів, що визначають поведінку людини. Мотивація вважається важливим фактором успішного навчання. Ось чому в дослідженні ми хотіли б дослідити мотиваційний компонент у вивченні англійської мови для студентів третього та четвертого курсів нефілологічних факультетів і спеціальностей, яким читають дисципліну «Теорія та практика перекладу», «Технічний переклад», «Практика перекладу» в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова. Анкетування студентів, проведене в рамках дослідження, розкрило деякі стратегії педагогічного дизайну (безпосередньо з погляду студентів – майбутніх учителів), які можуть посилити мотиваційний компонент навчання у таких студентів. Важливим фактором є те, що студенти – майбутні вчителі – можуть надати викладачам іноземних мов певні ідеї та пропозиції, які, у свою чергу, можуть підвищити рівень мотивації своїх студентів. Варто відмітити, що існує вже багато досліджень, які розглядали деякі стратегії, що вчителі використовують у контексті навчання іноземної мови, більше того, деякі вчені класифікували їх за певними характеристиками (Dornyei, Rost, Schmidt etc.). Завдяки їм ми змогли провести дослідження й отримати позитивні результати, що стосуються студентів нефілологічних спеціальностей педагогічного університету, а саме студентів факультету природничо-географічних наук та екології. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher ISAP, Fundacja Instytut Spraw Administracji Publicznej w Lublinie ua
dc.subject element motywacyjny ua
dc.subject strategie projektowania pedagogicznego środowiska edukacyjnego ua
dc.subject praktyka tłumaczeniowa ua
dc.subject nauczanie języka obcego ua
dc.subject studenci kierunków niefilologicznych ua
dc.subject motivational component ua
dc.subject instructional design strategies ua
dc.subject translation classrooms ua
dc.subject EFL classrooms ua
dc.subject nonphilological students ua
dc.subject мотиваційний компонент ua
dc.subject стратегії педагогічного дизайну освітнього середовища ua
dc.subject практика перекладу ua
dc.subject навчання іноземної мови ua
dc.subject студенти нефілологічних спеціальностей ua
dc.title Element motywacyjny w projekcie pedagogicznym przygotowania studentów kierunków niefilologicznych (na materiale kursów tłumaczeniowych) ua
dc.title.alternative Motivational component in EFL translation classroom instructional design ua
dc.title.alternative Мотиваційний компонент у педагогічному дизайні підготовки студентів нефілологічних спеціальностей (на матеріалі курсів з перекладу) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу