Курси «фізичне виховання» та «підвищення спортивної майстерності» становлять важливу складову всього процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з фізичного виховання. Варто зауважити, що предмет «фізичне виховання» має бути професійно спрямованим, бо практикою фізичного виховання, науковими дослідженнями рекомендується трансформувати цей курс із суто практичного напряму в професійно-педагогічний, увівши до «фізичного виховання» – теоретичний, методичний, організаційно-педагогічний блоки. Предметом «фізичне виховання» розв’язуються завдання з підвищення рівня фізичної підготовленості й поліпшення якості професійно-педагогічної підготовки студентів. Вивчення предмета «фізичне виховання» передбачає, крім розв’язання завдань зміцнення здоров’я і фізичного розвитку студентів, також і оволодіння технікою окремих видів спорту, методикою навчання окремих вправ шкільної програми, методичних прийомів, способів організації навчальної діяльності й методикою вибраного виду спорту. Практичні заняття з «теорії та методики фізичного виховання» передбачають формування професійної готовності як цілісного стану певних реалій. Приклади відновлення різноманітних форм позакласної, позаурочної, а також позашкільної роботи відповідно до їх функцій у системі загальної освіти, вказують на можливість забезпечення різнобічного розвитку рухових якостей учнів, сприяння збереженню і зміцненню психічного і фізичного здоров’я дітей усіх вікових груп. Ураховуючи вже сказане, ми пропонуємо формування професійних якостей у студентів факультету підготовки вчителів початкових класів проводити на заняттях з фізичного виховання зі спортивною спрямованістю.
Курс «физическое воспитание» и «повышение спортивного мастерства» составляют важную составляющую всего процесса подготовки будущих учителей начальной школы к работе по физическому воспитанию. Стоит заметить, что предмет «физическое воспитание» должно быть профессионально направленным, ибо практикой физического воспитания, научными исследованиями рекомендуется трансформировать этот курс с чисто практического направления в профессионально-педагогический, введя в «физического воспитания» - теоретический, методический, организационно-педагогический блоки. Предметом «физическое воспитание» решаются задачи по повышению уровня физической подготовленности и улучшения качества профессионально-педагогической подготовки студентов. Изучения предмета «физическое воспитание» предусматривает, кроме решения задач укрепления здоровья и физического развития студентов, также и овладение техникой отдельных видов спорта, методикой обучения отдельных упражнений школьной программы, методических приемов, способов организации учебной деятельности и методике избранного вида спорта. Практические занятия по «теории и методики физического воспитания» предусматривают формирование профессиональной готовности как целостного состояния определенных реалий. Примеры восстановления различных форм внеклассной, внеурочной, а также внешкольной работы в соответствии с их функциями в системе общего образования, указывают на возможность обеспечения разностороннего развития двигательных качеств учащихся, содействие сохранению и укреплению психического и физического здоровья детей всех возрастных групп. Учитывая уже сказанное, мы предлагаем формирования профессиональных качеств у студентов факультета подготовки учителей начальных классов проводить на занятиях по физическому воспитанию со спортивной направленностью.
The courses «physical education» and «increasing sportsmanship» are an important part of the entire process of preparing future primary school teachers for physical education. It is worth noting that the subject «physical education» should be professionally directed, because it is recommended to transform this course from a purely practical direction into a vocational and pedagogical one, introducing into «physical education» - theoretical, methodological, organizational and pedagogical blocks. The subject «physical education» addresses the tasks of improving the level of physical fitness and improving the quality of vocational and pedagogical training of students. The study of the subject «physical education» provides, in addition to solving the problems of strengthening the health and physical development of students, as well as mastering the technique of certain sports, the methods for teaching individual exercises of the school curriculum, methodological techniques, methods for organizing educational activities and the methodology of the chosen sport. Practical classes on the «theory and methods of physical education» provide for the formation of professional preparedness as a holistic state of certain realities. Examples of the restoration of various forms of out-of-class work in accordance with their functions in the general education system indicate the possibility of ensuring the versatile development of motor qualities of pupils, promoting the preservation and strengthening the mental and physical health of children of all age groups. Considering what has already been said, we propose the formation of professional qualities among students of the faculty for the training of primary school teachers to be held in physical education classes with a sports orientation.