За чотири роки вивчення предмета «фізичне виховання» в університеті студенти факультету підготовки вчителів початкових класів вивчають історію, теорію, методику викладання вибраного ними виду спорту, опановують техніку спеціальних і основних вправ набуваютьнавичок, знань і умінь, потрібних для самостійної організаторської, тренерсько-педагогічної, виховної і дослідницької роботи з вибраного виду спорту. Орієнтуючи студентів на поіменовані досягнення, викладач повинен виховувати у студентів прагнення вивчати теоретичні основи спеціальності не тільки за підручниками і навчальними посібниками, а й за додатковими матеріалами. Складанню залікових нормативів має передувати значна підготовча робота впродовж семестру і всього навчального року, спрямована на вдосконалення відповідних рухових навичок і підвищення рівня фізичної підготовленості студентів. У зміст практики входить також формування у студентів навичок із складання планів тренування у вибраному виді спорту, робочих планів-графіків спортивної секції або відділень та іншої документації. Ці навички й уміння формуються в процесі самостійного виконання завдань викладача зі складання навчальної документації з певного виду спорту. Заздалегідь студенти прослуховують відповідний лекційний матеріал, вивчають спеціальну методичну літературу і зразки документів із планування, обліку і звітності.
За четыре года изучения предмета «физическое воспитание» в университете студенты факультета подготовки учителей начальных классов изучают историю, теорию, методику преподавания избранного ими вида спорта, овладевают техникой специальных и основных упражнений, приобретают навыков, знаний и умений, необходимых для самостоятельной организаторской, тренерско-педагогической, воспитательной и исследовательской работы с избранного вида спорта. Ориентируя студентов на поименованные достижения, преподаватель должен воспитывать у студентов стремление изучать теоретические основы специальности не только по учебникам и учебным пособиям, но и за дополнительными материалами. Составлению зачетных нормативов должна предшествовать значительная подготовительная работа в течение семестра и всего учебного года, направленная на совершенствование соответствующих двигательных навыков и повышение уровня физической подготовленности студентов. В содержание практики входит также формирование у студентов навыков по составлению планов тренировки в избранном виде спорта, рабочих планов-графиков спортивной секции или отделений ДЮСШ и другой документации. Эти навыки и умения формируются в процессе самостоятельного выполнения задач преподавателя по составлению учебной документации по данному виду спорта. Заранее студенты прослушивают соответствующий лекционный материал, изучают специальную методическую литературу и образцы документов по планированию, учету и отчетности.
For four years of studying the subject “physical education” at the university, students of the faculty for the training of primary school teachers study the history, theory, teaching methods of their chosen sport, master the technique of special and basic exercises, acquire the skills, knowledge, and skills necessary for independent organizational, training and pedagogical, educational and research work in a chosen sport. Focusing students on named achievements, a teacher should educate students about the desire to study the theoretical foundations of the specialty not only in textbooks but also in additional materials. The preparation of credit standards should be preceded by significant preparatory work during the semester and the entire academic year, aimed at improving the corresponding motor skills and improving the level of physical fitness of students. The content of the practice also includes the formation by students of skills in compiling training plans in a chosen sport, work plans-schedules of the sports section or departments of the youth sports school, and other documentation. These skills are formed in the process of independently performing the tasks of a teacher in compiling educational documentation for this sport. In advance, students listen to relevant lecture material, study special methodological literature and sample documents on planning, accounting, and reporting.