Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх вихователів до впровадження новітніх технологій з фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корякіна, І. В.
dc.contributor.author Ковальчук, А. А.
dc.contributor.author Швець, О. П.
dc.contributor.author Дяченко, А. А.
dc.date.accessioned 2021-05-19T08:29:54Z
dc.date.available 2021-05-19T08:29:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Підготовка майбутніх вихователів до впровадження новітніх технологій з фізичного виховання / І. В. Корякіна, А. А. Ковальчук, О. П. Швець, А. А. Дяченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 2 (130). - С. 67-70. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.2(130).15 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34051
dc.description.abstract Більшість фахівців рекомендують як альтернативу традиційним підходам до фізичного виховання дошкільників, застосовувати новітні педагогічні технології, серед яких перевагу надають різним фітнес-напрямкам, зокрема, степ-аеробіці, фітбол-аеробіці, аква-аеробіці, використанню в навчально-виховному процесі сучасник мультимедійних засобів, інноваційних методик тощо. Мета дослідження – окреслити основні рекомендації майбутнім вихователям щодо впровадження новітніх технологій з фізичного виховання дітей дошкільного віку. У процесі фізичного виховання з дошкільнятами педагог повинен вирішувати освітні, оздоровчі та виховні завдання. Серед основних рекомендацій майбутнім вихователям до впровадження новітніх технологій з фізичного виховання під час фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку варто відзначити доцільність підбору цікавого музичного супроводу й інвентарю, використання ігрової форми, сюжетної спрямованості, мультимедійних засобів, уникнення монотонності. ua
dc.description.abstract Большинство специалистов рекомендуют в качестве альтернативы традиционным подходам к физическому воспитанию дошкольников, применять новые педагогические технологии, среди которых предпочтение отдается различным фитнес-направлениям, в частности, степ-аэробике, фитбол-аэробике, аква-аэробике, использованию в учебно-воспитательном процессе современных мультимедийных средств, инновационных методик и тому подобное. Цель исследования – определить основные рекомендации будущим воспитателям по внедрению новых технологий по физическому воспитанию детей дошкольного возраста. В процессе физического воспитания с дошкольниками педагог должен решать образовательные, оздоровительные и воспитательные задачи. Среди основных рекомендаций будущим воспитателям к внедрению новых технологий по физическому воспитанию во время физкультурно-оздоровительной работы с детьми дошкольного возраста следует отметить целесообразность подбора интересного музыкального сопровождения и инвентаря, использование игровой формы, сюжетной направленности, мультимедийных средств, избегать монотонности. ua
dc.description.abstract Most experts recommend as an alternative to traditional approaches to physical education of preschoolers, to use the modern pedagogical technologies, among which preference is given to various fitness directions, in particular, step aerobics, fitball aerobics, aqua aerobics, the use of modern multimedia in the educational process, innovative methods, etc. The purpose of the study is to substantiate the main recommendations of implementation the modern pedagogical technologies in physical education of preschool children for future teachers. In the process of physical education with preschoolers, the teacher must solve educational and health tasks. For the health effects of fitball-aerobics on the body of preschool children, the teacher must to follow the basic principles of physical education, select the optimal characteristics of the equipment (size, color, elasticity of fitballs) taking into account the age of children, rationally dose the load. One of the promising health technologies for the development of motor skills of older preschoolers is step aerobics. Particular attention should be paid to the selection of musical accompaniment, use the game form of step aerobics, imitation exercises, select different forms for classes, etc., taking into account the age of children. In the process of tourism, it is important to interest children in the use of new equipment for them, a certain story (for example, treasure hunt), the use of interactive methods, game forms and more. To solve educational tasks, focus attention of preschoolers to the need for mutual assistance, discipline, courage, and so on. The outlined recommendations should be used in the process of preparing future teachers for the implementation the modern pedagogical technologies in physical education with preschool children. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дошкільний вік ua
dc.subject вихователь ua
dc.subject фізкультурна діяльність ua
dc.subject фітбол-аеробіка ua
dc.subject степ-аеробіка ua
dc.subject туризм ua
dc.subject мультимедійні засоби ua
dc.subject дошкольный возраст ua
dc.subject воспитатель ua
dc.subject физкультурная деятельность ua
dc.subject фитбол-аэробика ua
dc.subject степ-аэробика ua
dc.subject мультимедийные средства ua
dc.subject preschool age ua
dc.subject teacher ua
dc.subject physical culture activity ua
dc.subject fitball-aerobics ua
dc.subject step aerobics ua
dc.subject tourism ua
dc.subject multimedia means ua
dc.title Підготовка майбутніх вихователів до впровадження новітніх технологій з фізичного виховання ua
dc.title.alternative Подготовка будущих воспитателей к новым технологиям с физического воспитания ua
dc.title.alternative Preparation of future teachers for the modern technologies in physical education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу