В статті визначено, що пріоритетний напрям державної політики у сфері освіти це створення умов особам з інвалідністю, дітям з різними порушеннями їх фізичного та психічного розвитку з метою реалізації їх прав на рівний доступ до якісної освіти, розвиток особистих інтелектуальних і професійних можливостей. Підтверджено дані щодо необхідності не лише організації навчального процесу за індивідуальною програмою розвитку, але і важливість також врахування психологічної та мотиваційної складової навчання дітей з особливими освітніми потребами. Аналіз літературних джерел та останніх досліджень підтвердив необхідність розробки та застосування новітніх технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі, а саме розробки методики фізкультурно-оздоровчих занять із застосуванням елементів різних видів спорту для дітей з особливими освітніми потребами.
Розроблено методику фізкультурно-оздоровчих занять для дітей з особливими освітніми потребами з використанням елементів дзюдо та визначено особливості проведення занять для дітей з особливими освітніми потребами з використанням рухливих ігор з елементами дзюдо. На фізкультурно-оздоровчих заняттях для дітей з особливими освітніми потребами використовували рухливі ігри з елементами одноборств з метою удосконалення та формування рухових навичок.
В статье определено, что приоритетное направление государственной политики в сфере образования это создание условий для лиц с
инвалидностью, детям с различными нарушениями их физического и психического развития с целью реализации их прав
на равный доступ к качественному образованию, развитие личных интеллектуальных и профессиональных
возможностей. Подтверждено данные о необходимости не только организации учебного процесса по индивидуальной
программе развития, но и важность также учета психологической и мотивационной составляющей обучения детей с
особыми образовательными потребностями. Анализ литературных источников и последних исследований подтвердил
необходимость разработки и применения новейших технологий в физкультурно-оздоровительной работе, а именно
разработки методики физкультурно-оздоровительных занятий с применением элементов различных видов спорта для
детей с особыми образовательными потребностями.
Разработана методика физкультурно-оздоровительных занятий для детей с особыми образовательными
потребностями с использованием элементов дзюдо и определены особенности проведения занятий для детей с
особыми образовательными потребностями с использованием подвижных игр с элементами дзюдо. На физкультурно-
оздоровительных занятиях для детей с особыми образовательными потребностями использовали подвижные игры с
элементами единоборств с целью усовершенствования и формирования двигательных навыков.
The article stipulates that the priority of state policy in the field of education is to create conditions
for people with disabilities, children with various disabilities of their physical and mental development in order to realize their rights to
equal access to quality education, personal intellectual and professional development. It has been established that due to the
creation of an inclusive educational environment, the problem of physical education and training of school-age children with special
educational needs has been receiving a lot of attention recently. The data on the need not only to organize the educational process
according to the individual development program, but also the importance of taking into account the psychological and motivat ional
component of education of children with special educational needs are confirmed. Analysis of literature sources and recent research
has confirmed the need to develop and apply the latest technologies in physical culture and health work, namely the development of
methods of physical culture and health activities using elements of different sports for children with special educational needs.
The method of physical culture and health-improving classes for children with special educational needs with the use of
judo elements has been developed and the peculiarities of conducting classes for children with special educational needs, moving
games with the use of moving games with judo elements have been determined. In physical culture and health classes for children
with special educational needs, moving games with elements of martial arts were used in order to improve and develop motor skills.