Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості самооцінки рівня фізичного розвитку юнаків і дівчат різних вікових груп

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марченко, О. Ю.
dc.contributor.author Холодова, О. С.
dc.contributor.author Заєць, К.
dc.date.accessioned 2021-04-12T08:18:28Z
dc.date.available 2021-04-12T08:18:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Марченко, О. Ю. Особливості самооцінки рівня фізичного розвитку юнаків і дівчат різних вікових груп / О. Ю. Марченко, О. С. Холодова, К. Заєць // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Випуск 1 (129) 21. – C. 55-64. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.1(129).12. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33920
dc.description.abstract Мета даної статті полягає у вивченні особливостей і відмінностей самоопису фізичного розвитку школярів різного віку. У досліджені взяли участь 628 осіб (юнаків - 282; дівчат – 346). Для вирішення завдань нашого дослідження було використано наступні методики: тест-опитувальник «Самоопис фізичного розвитку», методи математичної статистики. За результатами дослідження визначено, що самооцінка фізичного розвитку школярів має високий та завищенний рівні, що становить 80-85% від максимального балу. Встановлено, що на загальну самооцінку хлопців молодшого шкільного віку впливає більше показників, ніж у дівчат. Юнаки самооцінку асоціюють із власним здоров’ям, координацією рухів та гнучкістю. Дівчата самооцінку асоціюють з фізичною активністю та власними фізичними здібностями. Також отримані результати наукового експерименту надають нам право стверджувати про існування вікових та статевих відмінностей між показниками самоопису юнаків і дівчат, які займаються та не займаються спортом. Порівнюючи результати самоопису респондентыв за всіма показниками фізичного розвитку, виявлено, що самооцінка фізичних здібностей у юнаків вище, ніж у дівчат. Але у дівчат вона стає більш диференційованою з віком. ua
dc.description.abstract Цель данной статьи: изучении особенностей и отличий самоописания физического развития школьников разного возраста. В исследовании приняли участие 628 человек (юношей - 282; девушек - 346). Для решения задач нашего исследования были использованы следующие методики: тест-опросник «Самоописание физического развития», методы математической статистики. В результате исследования установлено, что самооценка физического развития школьников имеет высокий и завышенный уровни и составляет 80-85% от максимального балла. Установлено, что на общую самооценку мальчиков младшего школьного возраста влияет больше показателей, чем у девочек. Юноши самооценку ассоциируют с уровнем своего здоровья, координацией движений и гибкостью, девушки - с физической активностью и физическими способностями. Полученные результаты научного эксперимента дают нам право утверждать о существовании возрастных и половых различий между показателями самоописания юношей и девушек, которые занимаются и не занимаются спортом. Сравнивая результаты самоописания респондентов, установлено, что по многим показателям самооценка физических способностей у юношей выше чем у девушек, но у девушек она становится более дифференцированной с возрастом. ua
dc.description.abstract Describes a complex of methods for the implementation of scientific research, the information of those who were researched is represented, methodology and methods of the research are described.Covers a wide range of problems, in particular a comprehensive study of motivation for both physical activity (needs, interests, self-conception, performance, leisure and factors of a healthy lifestyle), and for learning and succeeding.Objective: to study gender peculiarities and differences in self-description of physical development of schoolchildren. Material: The study involved schoolchildren of 5-11 grades (n = 638), among them: young men - 282, girls - 386. Correlation analysis of self-description of subjective indexes of physical development of schoolchildren has been conducted. Results: Using the results of the testing “Self-description of physical development”. It was found out that the correlational connection of indicators of self-description of the physical development of respondents of all ages have certain gender differences. We found that general self-esteem of boys of primary school age is affected by more indicators than of the girls. Young men associate with their own self-esteem and physical qualities: coordination and flexibility. Girls associate their health with physical activity and their own physical abilities. Conclusions: The obtained results of the scientific experiment give us the right to assert the existence of age and gender differences between the indicators of self-description of boys and girls who are engaged in and not engaged in sports. The study of self-assessment of physical boys and girls of different ages helped to draw conclusions about common and different priorities of the motivational sphere of physical culture and sports in gender and age. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject школярі ua
dc.subject фізичне «Я» ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject юнаки ua
dc.subject дівчата ua
dc.subject самооцінка фізичного розвитку ua
dc.subject школьники ua
dc.subject юноши ua
dc.subject девушки ua
dc.subject физическое «Я» ua
dc.subject самоописание физического развития ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject физическая культура ua
dc.subject самооценка физического развития ua
dc.subject schoolchildren ua
dc.subject physical “I” ua
dc.subject self-description of physical development ua
dc.subject physical education ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject boys ua
dc.subject girls ua
dc.subject self-assessment of physical development ua
dc.subject.classification 796.011.3 - 053.2 / - 53.7:159.922.7 ua
dc.title Особливості самооцінки рівня фізичного розвитку юнаків і дівчат різних вікових груп ua
dc.title.alternative Особенности самооценки уровня физического развития юношей и девушек разных возрастных групп ua
dc.title.alternative Peculiarities of the self-esteem level of physical development of young men and young women from different age groups ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу