Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бейгул, І. О.
dc.contributor.author Шишкіна, О. М.
dc.contributor.author Козуб, С. В.
dc.date.accessioned 2021-04-09T09:16:58Z
dc.date.available 2021-04-09T09:16:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бейгул, І. О. Вплив занять чирлідингом на психофізичний стан студенток / І. О. Бейгул, О. М. Шишкіна, С. В. Козуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Випуск 1 (129). – C. 7-10. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.1(129).01. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33898
dc.description.abstract У статті досліджено вплив занять чирлідингом на психофізичний стан студенток. У дослідженні взяли участь студентки другого курсу 15–17 років Кам’янського фахового коледжу харчових технологій та підприємництва ДДТУ. Студентки були розділені на дві групи: ЕГ – експериментальна група (n=22) і КГ – контрольна група (n=30). Контрольна група займалася за загальноприйнятою програмою з фізичної культури, а експериментальна група займалася чирлідингом на заняттях з фізичної культури. Заняття проводилися два рази на тиждень. На початку педагогічного експерименту (вересень) і після його завершення (травень) ми тестували студенток за показниками психофізичного стану. Встановлено, що застосування засобів чирлідингу у навчальному процесі з фізичної культури протягом навчального року мало більш значущий вплив на показники фізичної підготовленості та психоемоційного стану студенток експериментальної групи у порівнянні зі студентками контрольної групи. Доведено, що впровадження засобів чирлідингу у навчальний процес виконує здоров’язберігаючу роль та формує позитивне відношення до фізичного виховання студентів. ua
dc.description.abstract В статье исследовано влияние занятий черлидингом на психофизическое состояние студенток. В исследовании приняли участие студентки второго курса 15-17 лет Каменского профессионального колледжа пищевых технологий и предпринимательства ДГТУ. Студентки были разделены на две группы: ЭГ – экспериментальная группа (n=22) и КГ – контрольная группа (n=30). Контрольная группа занималась по общепринятой программе по физической культуре, а экспериментальная группа занималась черлидингом на занятиях по физической культуре. Занятия проводились два раза в неделю. В начале педагогического эксперимента (сентябрь) и после его завершения (май) мы тестировали студенток по показателям психофизического состояния. Установлено, что применение средств черлидинга в учебном процессе по физической культуре в течение учебного года оказало более эффективное влияние на показатели физической подготовленности и психоэмоционального состояния студенток экспериментальной группы в сравнении со студентками контрольной группы. Доказано, что внедрение средств черлидинга в учебный процесс выполняет здоровьесберегающую роль и формирует положительное отношение к физическому воспитанию студентов. ua
dc.description.abstract Purpose: to determine the impact of cheerleading classes on the psychophysical condition of female students. Material and methods: to test the impact of cheerleading classes on the psychophysical condition of students, a pedagogical experiment lasting 9 months (September 2018 – May 2019) was organized. The study involved second-year students aged 15–17 of Kamyanka Vocational College of Food Technology and Entrepreneurship, DSTU. The students were divided into two groups: EG – experimental group (n=22) and CG – control group (n=30). The control group was engaged in the generally accepted program of physical culture, and the experimental group was engaged in cheerleading in physical education classes. Classes were held twice a week. At the beginning of the pedagogical experiment (September) and after its completion (May), we tested female students on indicators of psychophysical condition. The following meds were used: theoretical; empirical; psychodiagnostic; pedagogical testing; pedagogical experiment; methods of mathematical statistics. Results: as a result of the use of cheerleading in physical education classes during the school year, there was a significant statistically significant (p<0,05–0,01) increase in the results of pedagogical tests on physical fitness in students of the experimental group. The indicators of the girls of the control group had a positive dynamics, but did not reach statistically significant differences (p>0,05), except for the indicators in the test "Flexion and extension of the arms in a supine position" (p<0,05). It was determined that in the EG of girls at the end of the experiment there was a significant improvement in the studied mental states of EG students (p<0,05) compared with CG students (p>0,05). Conclusions: the study suggests a high efficiency of the use of cheerleading in the system of physical education, which contributed to the improvement of the psychophysical condition of female students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject студентки ua
dc.subject чирлідинг ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject психічний стан ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject студентки ua
dc.subject черлидинг ua
dc.subject физическая подготовленность ua
dc.subject психическое состояние ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject female students ua
dc.subject cheerleading ua
dc.subject physical fitness ua
dc.subject mental state ua
dc.subject physical education ua
dc.title Вплив занять чирлідингом на психофізичний стан студенток ua
dc.title.alternative Влияние занятий черлидингом на психофизическое состояние студенток ua
dc.title.alternative The influence of cheerleading on the psychophysical state of female students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу