Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні особливості підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михайлов, В. М.
dc.date.accessioned 2021-04-08T13:00:36Z
dc.date.available 2021-04-08T13:00:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Михайлов, В. М. Основні особливості підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки / В. М. Михайлов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 78. – С. 148-153. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.78.32 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33880
dc.description.abstract У роботі доводиться, що в сучасних умовах професійна підготовка фахівців із питань цивільної безпеки стає важливою складовою частиною забезпечення безпеки людини, суспільства та держави у всіх сферах життєдіяльності, а заклади вищої освіти та навчальні установи, що здійснюють їх навчання, є одними з основних ланок безперервної освіти. Виокремлено основні особливості підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки, органічно пов’язаного з їхньою професійною діяльністю і спрямованого на вдосконалення знань та вмінь, необхідних для виконання професійних завдань, що полягають у: мережі закладів освіти та установ (публічного чи приватного права), які покликані забезпечити підвищення кваліфікації фахівців, задіяних у сфері цивільного захисту; специфіці підготовки, пов’язаної з діяльністю фахівців в екстремальних умовах; використанні різних форм підвищення кваліфікації фахівців і необхідності їх уточнення та розширення для різних категорій (із домінуванням дистанційної форми навчання); місці проведення навчання (за місцем знаходженням суб’єкта підвищення кваліфікації та/або за місцем знаходження закладу освіти); неоднорідності складу фахівців підприємств (установ, організацій) різних галузей економіки, які відрізняються різноманітністю повноважень і функціональних обов’язків із вирішення питань цивільної безпеки; проєктуванні освітнього процесу, що базуються на психологічних закономірностях розвитку дорослої людини. Наводяться результати дослідження процесу підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки в закладах вищої освіти та навчальних установах, що здійснюють їх підготовку, описуються особливості, властиві цьому процесу. Визначено об’єктивні та суб’єктивні чинники підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки в закладах вищої освіти та навчальних установах. Аргументовано положення про те, що подальший розвиток систем підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки вимагає розробки принципово нових підходів до її вдосконалення. ua
dc.description.abstract The paper proves that in modern conditions the training of civil security specialists becomes an important precondition of ensuring security for people, society and the state in all the spheres of life, while higher education institutions and educational establishments that ensure their training represent one of the main links in ongoing education. The paper identifies main features of civil security specialists' advanced training, seamlessly related to their professional activities and aimed at improving the knowledge and skills needed to perform professional tasks, as follows: networks of educational institutions and establishments (public or private), which are meant to provide training for professionals involved in the field of civil protection; the peculiarities of training related to the specialists' activities in emergency conditions; application of various forms of professional development and the need to specify and expand them for different categories of specialists (with the distance training prevailing); place of study (at the location of the subject of advanced training and/or at the location of the educational institution); heterogeneity of specialists at enterprises (institutions, organizations) in different business sectors, who exercise a great diversity of powers and functional responsibilities while addressing civil security issues; designing the educational process based on the psychological patterns of an adult person development. The paper sets forth the results of the study of professional development of civil security specialists in higher education institutions and educational establishments that carry out their training, as well as describes the features inherent in this process. Objective and subjective factors in the training of civil security specialists in higher education institutions and educational establishments have been identified. The paper substantiates the idea that the further development of advanced training systems for civil security specialists requires the development of fundamentally new approaches to its improvement. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject особливості підвищення кваліфікації ua
dc.subject фахівець із питань цивільної безпеки ua
dc.subject надзвичайна ситуація ua
dc.subject сфера цивільного захисту ua
dc.subject features of advanced training ua
dc.subject civil security specialist ua
dc.subject an emergency situation ua
dc.subject sphere of civil defense ua
dc.subject.classification 378.351.862 ua
dc.title Основні особливості підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки ua
dc.title.alternative Main features of the civil security specialists’ advanced training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу