Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Хореографічні техніки як важливий складник у формуванні професійної майстерності майбутніх акторів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маньковська, О. Ю.
dc.date.accessioned 2021-04-08T12:57:00Z
dc.date.available 2021-04-08T12:57:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Маньковська, О. Ю. Хореографічні техніки як важливий складник у формуванні професійної майстерності майбутніх акторів / О. Ю. Маньковська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 78. – С. 137-142. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.78.30 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33878
dc.description.abstract У статті представлено аналітичний огляд наукових доробків українських, європейських та американських дослідників з вивчення прогресивних та ефективних хореографічних технік, що застосовуються у професійній підготовці акторів. Автором визначено, що розвиток хореографічних умінь у майбутніх акторів важливий для формування та розвитку майстерності майбутнього актора: чим більш уважний студент (майбутній актор) у виконанні хореографічних рухів, тим легше йому координувати рухи на сцені. Встановлено, що хореографічні вміння, які опановує майбутній актор, сприяють розвитку гостроти уваги та інтелектуальної сконцентрованості та водночас усвідомлення руху забезпечує меншу напруженість через хвилювання. У стаття доведено, що хореографічне мистецтво нерозривно пов’язане з функціонуванням драматичних факультетів та спеціальностей загалом. Автором визначено, що хореографія передбачає формування тілесно-кінестетичного інтелекту майбутнього актора, що позначається як здатність до використання свого тіла високодиференційованими та кваліфікованими способами цілеспрямовано та контрольовано виражати емоції, відтворювати образ. Автором встановлено, що хореографічні техніки дають змогу розслабитися тілу, що сприяє покращенню фізіологічних функцій, що своєю чергою дозволяє навчитися актору почуватися комфортніше на прослуховуваннях, психологічно розслабитися для того, щоб бути спроможним вільно висловитися на прослуховуванні та легко передавати емоції своїм тілом, що якісно впливає на формування професійної майстерності майбутнього актора. Визначено, що основна мета хореографічних технік полягає у розширенні навичок контролю над здібностями актора, його вміння концентрувати свою увагу за межами того, що зазвичай пропонується в американських консерваторіях акторської освіти. Хореографічні вправи і техніки, представлені у дослідженні, націлені на підвищення рівня свідомої обізнаності та концентрації уваги акторів – двох найважливіших якостей будь-якої серйозної акторської майстерності і навичок. Пропоновані інструменти та підходи дають можливість окремим акторам і викладачам акторської майстерності рівною мірою розвивати навички уваги, зосередженості і самосвідомості засобами окремих хореографічних технік. ua
dc.description.abstract The article presents an analytical review of the scientific achievements of Ukrainian, European and American researchers in the study of progressive and effective choreographic techniques used in the training of actors. The author determined, that the development of choreographic skills in future actors is important for the formation and development of skills of the future actor, the more the student (future actor) is attentive to choreographic movements, the easier it is to coordinate movements on stage. It is established, that the choreographic skills that the future actor masters contribute to the development of visual acuity and intellectual concentration, and at the same time, awareness of movement provides less tension due to excitement. The article proves that choreographic art is inextricably linked with the functioning of drama faculties and specialties in general. The author determined that choreography involves the formation of body-kinesthetic intelligence of the future actor, which is defined as the ability to use their body in highly differentiated and skilled ways to purposefully and controlled express emotions, reproduce the image. The author found that choreographic techniques allow the body to relax, which improves physiological functions, which, in turn, allows the actor to learn to feel more comfortable at auditions, psychologically relax to be able to speak freely at listening and easily convey emotions to your body, that qualitatively influences the formation of professional skills of the future actor. It is determined that the main purpose of choreographic techniques is to expand the skills of control over the abilities of the actor, his ability to concentrate outside of what is usually offered in American conservatories of acting education. The choreographic exercises and techniques presented in the study are aimed at raising the level of conscious awareness and concentration of the actors – the two most important qualities of any serious acting skills and abilities. The offered tools and approaches give the chance to separate actors and teachers of acting skill equally to develop skills of attention, concentration and self-awareness by means of separate choreographic techniques. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject хореографія ua
dc.subject професійні навички ua
dc.subject майбутні актори ua
dc.subject хореографічні техніки ua
dc.subject choreography ua
dc.subject professional skills ua
dc.subject future actors ua
dc.subject choreographic techniques ua
dc.subject.classification 378.792/793.3(73):37.043 ua
dc.title Хореографічні техніки як важливий складник у формуванні професійної майстерності майбутніх акторів ua
dc.title.alternative Choreographic techniques as effective means in professional training of future actors ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу