ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Канарова, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-08T09:46:59Z | |
dc.date.available | 2021-04-08T09:46:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Канарова, О. В. Традиції та інновації як ресурс духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку / О. В. Канарова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 78. – С. 88-91. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.78.19 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33847 | |
dc.description.abstract | Розкрито проблему духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Стрімкі зміни у розвитку освіти України зумовлені сучасними постійними змінами у суспільному просторі, що призводять до реформування дошкільної освіти. Основним напрямом процесу змін в освіти можна вважати оновлення програмного змісту підготовки дітей дошкільного віку. Проблема формування духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку в сучасних умовах морального зубожіння суспільства була і є однією з актуальних, а в умовах сьогодення вона набуває особливо гострого значення. Аби запобігти новим помилкам у вихованні національно свідомого покоління, нині необхідно зосередити увагу саме на національно-патріотичному та духовному вихованні дітей дошкільного віку. У роботі зазначено, що головною метою духовно-патріотичного виховання на основі народних традицій є придбання молодим поколінням морального досвіду, спадкоємство духовного надбання українського народу, міжнаціональних і міжособистісних стосунків, досягнення культури, становлення демократа і гуманіста, самодостатнього громадянинапатріота України, який готовий до виконання конституційних і громадянських обов’язків, досягнення високої культури взаємин, до успадкування культурних і духовних надбань українського народу. Саме це впливає на зміцнення соціальноекономічних, культурних і духовних основ розвитку українського суспільства і держави, єднання українського народу. Основні завдання виховання дошкільнят у процесі духовно-патріотичного виховання – це придбання знань про моральні принципи, норми і правила громадської поведінки; виховання почуттів, потреб і стосунків; формування моральних ідеалів, переконань, стійких навичок і звичок поведінки. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the problem of spiritual and patriotic education of preschool children. Rapid changes in the development of education in Ukraine are due to modern constant changes in the public space, leading to the reform of preschool education. The main direction of the process of change in education can be considered updating the program content of training of preschool children. The problem of formation of spiritual and patriotic upbringing of preschool children in modern conditions of moral impoverishment of society was and is one of the most urgent, and in today’s conditions, it becomes especially acute. In order to prevent new mistakes in the upbringing of the nationally conscious generation, today it is necessary to focus on the national-patriotic and spiritual upbringing of preschool children. The paper notes that the main purpose of spiritual and patriotic education based on folk traditions is the acquisition of moral experience by the younger generation, the inheritance of the spiritual heritage of the Ukrainian people, interethnic and interpersonal relations, cultural achievement, becoming a democrat and humanist, self-sufficient citizen-patriot of Ukraine, fulfilment of constitutional and civil duties, achievement of high culture of relations, inheritance of cultural and spiritual heritage of the Ukrainian people. This is what influences the strengthening of the socio-economic, cultural and spiritual foundations of the development of Ukrainian society and the state, the unity of the Ukrainian people. The main tasks of preschool education in the process of spiritual and patriotic education is the acquisition of knowledge about moral principles, norms and rules of social behaviour; education of feelings, needs and relationships; formation of moral ideals, beliefs, stable skills and habits of behaviour. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | духовно-патріотичне виховання | ua |
dc.subject | народні традиції | ua |
dc.subject | національна самосвідомість | ua |
dc.subject | моральна вихованість | ua |
dc.subject | культурні цінності | ua |
dc.subject | дошкільний вік | ua |
dc.subject | патріотизм | ua |
dc.subject | spiritual and patriotic education | ua |
dc.subject | folk traditions | ua |
dc.subject | national self-consciousness | ua |
dc.subject | moral education | ua |
dc.subject | cultural values | ua |
dc.subject | preschool age | ua |
dc.subject | patriotism | ua |
dc.subject.classification | 373.2.015.31:172.15 | ua |
dc.title | Традиції та інновації як ресурс духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку | ua |
dc.title.alternative | Traditions and innovations as a resource of spiritual-patriotic education of children of preschool age | ua |
dc.type | Article | ua |