Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Лінгвосеміотичний напрям культурологічних досліджень другої половини ХХ століття: неоміфологічні тенденції

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Усачов, Вадим Анатолійович
dc.date.accessioned 2021-04-06T08:56:58Z
dc.date.available 2021-04-06T08:56:58Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Усачов, Вадим Анатолійович. Лінгвосеміотичний напрям культурологічних досліджень другої половини ХХ століття: неоміфологічні тенденції : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 26.00.01 - теорія та історія культури (філософські науки) / Усачов Вадим Анатолійович ; [наук. керівник Легенький Юрій Григорович] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 16 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33753
dc.description.abstract Дисертація є одним із перших інтегративних досліджень, де лінгво-семіотичний підхід щодо інтерпретації культурологічних досліджень стає спеціальною темою вивчення, де визначаються неоміфологічні тенденції в інтерпретації та реконструкції культури в цілому та її окремих практик. Надається аналіз еволюції та становлення семіології як однієї із провідних дисциплін XX століття в реаліях французької, амкриканської, тартусько-московської, української шкіл. Українська семіологічна школа вивчається в епістеміологічному, етнокультурному, антропологічному вимірах, лінгвосеміотичний напрям культурологічних досліджень стає принципом інтерпретації цілісності культури. ua
dc.description.abstract Диссертация является одним из первых интегративных исследований, где лингвосемиотический подход относительно интерпретации культурологических исследований становится специальной темой изучения, определяются неомифологические тенденции как в интерпретации и реконструкции культуры в целом, так и ее отдельных практик. Предоставляется анализ эволюции и становление семиологии как одной из ведущих дисциплин XX века в реалиях французской, американской, тартуско-московской, украинской школ. В пространстве XXI века возникает новая постмодерная волна, которую связывают с фрактальным пространством, нелинейной рефлексией. Суть этого явления связана с атомарной деконструкцией знака, когда знак не расширяется до абстрактно неопределенных размеров, которые наполняются абстрактной формой или абстрактным содержанием, за Р. Бартом, а превращается в индекс, сегментизацию, определение бесконечно малых сингулярностей культуры, текста, структуры. Главной теорией опять становится позитивизм, но не позитивизм логический, по Л. Витгенштейну, а технологический, который генерирует все возможности интерпретации культуры в контексте топологии как компьютерного моделирования простых элементов, которые разыскиваются в разных сегментах культуры. Язык, дискурс и сама уверенность, что мысль на может существовать без языка, человек - без мысли, без осмысления реалий мира, свидетельствует о том, что лингвосемиотический подход будет искать свои варианты, структуры для интерпретации целостности культуры, произведения, новейших практик культуры. Украинская семиологическая школа изучается в эпистемиологическом, этнокультурном, антропологическом измерениях, лингвосемиотическое направление культурологических исследований становится принципом интерпретации целостности культуры. ua
dc.description.abstract Dissertation is one of the first integrative researches, where lingvosemiotic approach in relation to interpretation of culturelogic researches becomes the special theme of teaching, where neomythological tendencies are determined in interpretation and reconstruction of culture on the whole and it separate practices. The analysis of evolution and becoming of semiology is given as one of leading disciplines of XX age in realities of French, American, Tarturian-moscow, Ukrainian schools. Ukrainian semiological school is studied in epistemiological, to ethnocultural, anthropological measurings, lingvosemiotical direction of culturelogical researches becomes prinsiple interpretation of integrity of culture. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject лінгвосеміотика ua
dc.subject семіологія ua
dc.subject неоміфологія ua
dc.subject етнокультура ua
dc.subject епістеміологія ua
dc.subject антропологія ua
dc.subject лингвосемиотика ua
dc.subject семиология ua
dc.subject неомифология ua
dc.subject этнокультура ua
dc.subject эпистемиология ua
dc.subject антропология ua
dc.subject lingvosemiotic ua
dc.subject semiology ua
dc.subject neomythology ua
dc.subject ethnoculture ua
dc.subject epistemiology ua
dc.subject anthropology ua
dc.subject.classification 168.522:81’22:7.046 ua
dc.title Лінгвосеміотичний напрям культурологічних досліджень другої половини ХХ століття: неоміфологічні тенденції ua
dc.title.alternative Лингвосемиотичное направление культурологических исследований второй половины XX века: неомифологические тенденции ua
dc.title.alternative Lingvosemiotichniy direction of culturelogical researches of the second half of XX age: neomythological tendencies ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics