Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психодидактичний підхід у розвитку мислення в учнів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лисянська, Таїсія Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-04-05T08:42:28Z
dc.date.available 2021-04-05T08:42:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лисянська, Т. М. Психодидактичний підхід у розвитку мислення в учнів / Т. М. Лисянська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : Матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів факультету філософії та суспільствознавства (20-21 травня 2020 року) / ред. рада І. І. Дробот (голова) та ін. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – С. 70-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33738
dc.description.abstract У змісті статті актуалізується проблема індивідуалізації навчання учнів, що пов’язана з психодидактичним підходом у цьому процесі, з урахуванням їх способів сприймання і переробки інформації, обумовлених рівнем розвитку мисленнєвих дій. Можливими засобами досягнення якості сприйняття і переробки інформації учнями є усні тексти вчителя, що потребують його рефлексивного досвіду та впливають на мисленнєві дії школярів у залежності від рівня їх сформованості у них, на загальний метод аналізу залежного від предметності з метою виявлення його в учнів на рівні перекодування знаково-символічної інформації. ua
dc.description.abstract The content of the article actualizes the problem of individual learning of students, which is related to the psychodidactical approach in this process, taking into account their ways of perception and processing of information, due to the level of development of thinking actions. Possible means of achieving the quality of perception and processing of information by students are oral texts of the teacher, who need his reflective experience and influence the thinking actions of pupils, depending on the level of their formation in them, the general method of analysis dependent on the subject to detect it in pupils at the level of transcoding sign and symbolic information. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психодидактика ua
dc.subject усні тексти ua
dc.subject знаково-символічне моделювання ua
dc.subject рефлексивний досвід ua
dc.subject psychodidactics ua
dc.subject oral texts ua
dc.subject signs and symbolic modeling ua
dc.subject reflexive experience ua
dc.subject.classification 159.955 ua
dc.title Психодидактичний підхід у розвитку мислення в учнів ua
dc.title.alternative Psychodidactic approach in the development of thinking in pupils ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics