Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Кейс-метод як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців-тьюторів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чепурна, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-29T10:57:00Z
dc.date.available 2021-03-29T10:57:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чепурна, Ірина Олександрівна. Кейс-метод як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців-тьюторів / І. О. Чепурна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - Вип. 11-12 : V Морозівські читання в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, 18-19 жовтня 2018. – С. 177-181. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33590
dc.description.abstract У статті розкрито сутність понять «інновації», «інноваційні освітні технології», «інтерактивне навчання», визначено специфіку кейс-методики, проаналізовано її цінність та виховний потенціал з позиції формування особистісних якостей майбутніх фахівців. ua
dc.description.abstract The article reveals the essence of the concepts of "innovation", "innovative educational technologies", "interactive learning", defines the specifics of case study and analyzes its value and educational potential in terms of the formation of personal qualities of future specialists. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject інновації ua
dc.subject інноваційні освітні технології ua
dc.subject інтерактивне навчання ua
dc.subject кейс-метод ua
dc.subject тьютор ua
dc.subject innovation ua
dc.subject innovative educational technology ua
dc.subject interactive learning ua
dc.subject case study ua
dc.subject touitor ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Кейс-метод як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців-тьюторів ua
dc.title.alternative Case study as a form of interactive learning of future specialists-touitor ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics