Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сюй, Цзяюй
dc.date.accessioned 2021-03-29T10:55:17Z
dc.date.available 2021-03-29T10:55:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сюй Цзяюй. Методичні засади етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Сюй Цзяюй ; [наук. керівник Куненко Людмила Олександрівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33589
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема етнокультурної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання. Методологічно обгрунтовано і сформульовано визначення цього поняття, з’ясовано його сутність, специфіку і властивості, розроблено, апробовано та експериментально перевірено поетапну методику ефективного формування етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики згідно визначених методичних засад. Розроблена поетапна методика включає перебіг інтенціонально-мотиваційного, компетентнісно- поглиблюючого та рефлексивно-творчого етапів, що дозволило здійснити експериментальну перевірку методичних засад етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики на основі застосування спеціальних форм і методів експериментальної роботи. Узагальнення результатів упровадження експериментальної методики в практику мистецьких вищих навчальних закладів дозволило визначити педагогічні умови формування етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання. Практичним результатом впровадження розробленої та апробованої моделі етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання є позитивна динаміка зростання всіх структурних компонентів досліджуваного педагогічного явища, що дає підстави визначити доцільність та перспективність її застосування для підвищення ефективності етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики у системі вищої музично-педагогічної освіти. ua
dc.description.abstract В диссертации исследуется проблема этнокультурной подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов в процессе профессионального обучения. Методологически обоснованно и сформулировано определение этого понятия, установлено его сущность, специфику и свойства, разработано, апробировано и экспериментально проверено поэтапную методику эффективного формирования этнокультурной подготовленности будущих учителей музыки согласно определенных методических основ. Разработаная поэтапная методика включает интенционально-мотивационный, компетентно-углубленный и рефлексивно-творческий этапы, что позволило осуществить экспериментальную проверку методических основ этнокультурной подготовленности будущих учителей музыки на основе применения специальных форм и методов экспериментальной работы. Обобщение результатов внедрения экспериментальной методики в практику художественных высших учебных заведений позволило определить педагогические условия формирования этнокультурной подготовленности будущих учителей музыки в процессе профессионального обучения. Практическим результатом внедрения разработанной и апробированной модели этнокультурной подготовки будущих учителей музыки в процессе профессионального обучения является положительная динамика роста всех структурных компонентов исследуемого педагогического явления, что позволяет определить целесообразность и перспективность ее применения для повышения эффективности этнокультурной подготовки будущих учителей музыки в системе высшего музыкально-педагогического образования. ua
dc.description.abstract In the dissertation the problem of ethno-cultural preparation of students of faculties of arts of pedagogical universities in the process of vocational training is investigated. The definition of this concept was formulated methodologically and substantiated, its essence, specificity and properties were established, a step-by- step method of effective formation of ethno-cultural preparedness of future music teachers was developed, tested and experimentally tested according to certain methodological principles. The developed step-by-step methodology includes intentional-motivational, competently-deepened and reflexive-creative stages, which made it possible to carry out experimental verification of the methodological foundations of the ethno-cultural preparedness of future music teachers on the basis of the use of special forms and methods of experimental work. The generalization of the results of the introduction of the experimental methodology into the practice of art higher educational establishments made it possible to determine the pedagogical conditions for the formation of the ethno-cultural preparedness of future music teachers in the process of professional training. The practical result of the introduction of the developed and tested model of ethno-cultural training of future music teachers in the process of vocational training is the positive dynamics of growth of all structural components of the studied pedagogical phenomenon, which makes it possible to determine the expediency and prospects of its application for increasing the effectiveness of ethno-cultural training of future music teachers in the system of higher musical pedagogical education . ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject етнокультурна підготовка ua
dc.subject компонентна структура ua
dc.subject модель ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject фахове навчання ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject этнокультурная подготовка ua
dc.subject компонентная структура ua
dc.subject модель ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject профессиональное обучение ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject ethno-cultural training ua
dc.subject component structure ua
dc.subject model ua
dc.subject step-by-step methodology ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:78]:39(043.3) ua
dc.title Методичні засади етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання ua
dc.title.alternative Методические основы этнокультурной подготовки будущих учителей музыки в процессе профессионального обучения ua
dc.title.alternative Methodical bases of ethnocultural training of future music teachers in the process of professional training ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу