ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Малінкіна, Валентина Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T12:04:40Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T12:04:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Малінкіна, В. Л. Реалізація освітніх інновацій у формуванні готовності до професійного саморозвитку майбутніх викладачів дизайну / В. Л. Малінкіна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - Вип. 11-12 : V Морозівські читання в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, 18-19 жовтня 2018. – С. 124-130. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33569 | |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано сутність та приклади реалізації освітніх інновацій у формуванні готовності майбутніх викладачів дизайну до професійного саморозвитку. Визначено, що у формуванні готовності майбутніх викладачів дизайну до професійного саморозвитку застосування освітніх інновацій забезпечить високий рівень професійного саморозвитку педагога, що є необхідною умовою, засобом та критерієм становлення професіонала в процесі навчання. Процес формування готовності до професійного саморозвитку майбутнього викладача дизайну має свою неповторну специфіку та полягає у розвитку особистості, яка володіє творчим мисленням, інтелектом, професійною самостійністю, здатна руйнувати те, що вже стало загальновизнаним, вміти приймати гнучкі рішення у складних життєвих ситуаціях. Практичною ціллю майбутньої педагогічної діяльності є підтримка та посилення інтересу до обраної професії. Використання в навчальному процесі освітніх інновацій впливає на активний професійний саморозвиток суб’єктів освітнього процесу та виступає критерієм розвиненості навчального закладу, а готовність до діяльності розвивається на основі засвоєння загальних та професійних знань, необхідних для набуття умінь та навичок, удосконалення сформованих професійно значущих якостей особистості, здібностей, важливих для майбутньої професійної діяльності педагога-дизайнера. | ua |
dc.description.abstract | The article identified the essence and examples of the implementation of educational innovations in the formation of readiness for professional self-development of future teachers of design. It was determined that in formation of readiness for professional self-development of the design teacher application of educational innovations will provide high level of professional self-development of teacher, that is a necessary condition, manner and criteria of becoming a professional during the training. The process of formation of readiness for professional self-development of the future teacher of design has its own specifics and includes the development of the personality, which owns creative thinking, intelligence, professional ability, is capable of destroying everything that is already common to be able to make flexible decisions in difficult situations. The practical goal of a future educational activity is to support and strengthen interest in the chosen specialty. The use in educational process of educational innovations affects the active professional development of subjects of educational process and acts as a criterion for the development of an educational institution, and readiness for activity develops on the basis of mastering of general and professional knowledge, necessary for acquiring skills and abilities, improvement of the formed professionally significant qualities of personality, abilities, important for the future professional activity of the teacher - designer. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | освітні інновації | ua |
dc.subject | інноваційні технології | ua |
dc.subject | реалізація освітніх інновацій | ua |
dc.subject | інтерактивне навчання | ua |
dc.subject | формування готовності до професійного саморозвитку | ua |
dc.subject | професійний саморозвиток | ua |
dc.subject | значущі якості особистості | ua |
dc.subject | здібності | ua |
dc.subject | майбутня професійна діяльність | ua |
dc.subject | educational innovations | ua |
dc.subject | innovation technologies | ua |
dc.subject | realization of educational innovations | ua |
dc.subject | interactive learning | ua |
dc.subject | self-development | ua |
dc.subject | professional self-development | ua |
dc.subject | readiness to professional self-development | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Реалізація освітніх інновацій у формуванні готовності до професійного саморозвитку майбутніх викладачів дизайну | ua |
dc.title.alternative | Realization of educational innovations in the formation of readiness for professional self-development of future design teachers | ua |
dc.type | Article | ua |