ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Синій, В. С. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T12:20:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T12:20:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Синій, В. С. Розвиток колективного лідерства в богословській освіті у пострадянському протестантизмі / В. С. Синій // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 29 (12). – С. 81-92. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.29(12)-8. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33498 | |
dc.description.abstract | В цілому на етапі виникнення євангельських семінарій в Україні та інших країнах служіння акредитаційної асоціації ЄААА вплив західних організацій на формування опікунських рад або інших управлінських рад був виразним і значним. Найчастіше він не був прямим, а опосередкованим – через національних лідерів, які в процесі навчання або досвіду роботи зіткнулися з такою моделлю керівництва. Після 25 років розвитку й осмислення колегіального керівництва, можемо підсумувати, що опікунські ради стали природним органом управління для теологічних ЗВО в Україні, однак вони не зайняли проактивної позиції в усіх навчальних закладах і далеко не всі стали самостійними і повністю національними. | ua |
dc.description.abstract | In general, at the stage of the emergence of evangelical seminaries in Ukraine and other countries of the EAAA accreditation association, the influence of Western organizations on the formation of boards of trustees or other governing boards was clear and significant. Most often, it was not direct, but indirect - through national leaders who in the process of learning or work experience encountered such a model of leadership. After 25 years of development and understanding of collegial leadership, we can conclude that boards of trustees have become a natural governing body for theological universities in Ukraine, but they have not taken a proactive position in all educational institutions and not all have become independent and fully national. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | богословська освіта | ua |
dc.subject | форми богословської освіти | ua |
dc.subject | зміст богословської освіти | ua |
dc.subject | соціальне покликання теології | ua |
dc.subject | теорії про церковні і науково-освітні спільноти | ua |
dc.subject | theological education | ua |
dc.subject | forms of theological education | ua |
dc.subject | the content of theological education | ua |
dc.subject | the social vocation of theology | ua |
dc.subject | theories of church and scientific-educational communities | ua |
dc.subject.classification | 261 | ua |
dc.title | Розвиток колективного лідерства в богословській освіті у пострадянському протестантизмі | ua |
dc.title.alternative | Development of collective leadership in theological education in post-soviet protestantism | ua |
dc.type | Article | ua |