ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Носенко, Ю. Г.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-03-23T11:53:16Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T11:53:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Носенко, Ю. Г. Рішення Alta від Knewton як засіб підтримки адаптивного навчання математики / Ю. Г. Носенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 28 (11). – С. 69-81. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.28(11)-6. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33486 | |
dc.description.abstract | В основу рішення Alta від Knewton покладено розуміння того, що навчальні потреби кожного учасника освітнього процесу є унікальними. Рішення Alta переорієнтовує користувачів з підходу “чого педагог має навчити учня/студента?” на підхід “що має вивчити учень/студент?”. Унікальна адаптивність програми дозволяє максимально персоналізувати дидактичний матеріал і завдання для кожного користувача. | ua |
dc.description.abstract | Knewton's Alta solution is based on the understanding that the learning process needs of each participant in the educational process are unique. The Alta solution reorients users from the "why should a teacher teach a student?" on the approach "what should a student learn?". The unique adaptability of the program allows you to personalize the didactic material and tasks for each user. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | персоналізоване навчання | ua |
dc.subject | адаптивна навчальна платформа | ua |
dc.subject | Knewton | ua |
dc.subject | Alta | ua |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | ua |
dc.subject | personalized learning | ua |
dc.subject | adaptive learning platform | ua |
dc.subject | Knewton | ua |
dc.subject | Alta | ua |
dc.subject | individual educational trajectory | ua |
dc.subject.classification | 004.78:373.1 | ua |
dc.title | Рішення Alta від Knewton як засіб підтримки адаптивного навчання математики | ua |
dc.title.alternative | Alta solution from knewton as a tool of support for adaptive learning in mathematics | ua |
dc.type | Article | ua |