Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвивальний потенціал художнього синтезу в мистецькій освіті майбутнього вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малицька, О. В.
dc.date.accessioned 2021-03-23T11:50:22Z
dc.date.available 2021-03-23T11:50:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Малицька, О. В. Розвивальний потенціал художнього синтезу в мистецькій освіті майбутнього вчителя / О. В. Малицька // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 28 (11). – С. 61-69. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.28(11)-5. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33485
dc.description.abstract Синтез мистецтв не є новітньою концепцією, але на початку XXI століття він набув унікальної, порівняно з іншими епохами, ролі в художній культурі сучасного суспільства. Сучасні художні практики характеризуються новими синтетичними властивостями, а отже й підходи до опанування майбутніми вчителями сучасних форм мистецтва мають враховувати відповідні особливості сприймання мистецьких творів і синестетичні особливості процесу художньої творчості. Оновлення технологій мистецької освіти та її методологічного підґрунтя в контексті художнього синтезу є фактором ефективного розв’язання проблем мистецької підготовки майбутніх учителів. ua
dc.description.abstract The synthesis of the arts is not the latest concept, but at the beginning of the XXI century it acquired a unique, compared to other eras, role in the artistic culture of modern society. Modern artistic practices are characterized by new synthetic properties, and therefore approaches to the mastery of modern teachers of modern art forms should take into account the relevant features of perception of works of art and synesthetic features of the process of artistic creation. Updating the technologies of art education and its methodological basis in the context of artistic synthesis is a factor in effectively solving the problems of artistic training of future teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject мистецтво ua
dc.subject сучасна художня культура ua
dc.subject концепція синтезу мистецтв ua
dc.subject інтеграція мистецтв ua
dc.subject мистецька освіта ua
dc.subject художньо-естетична підготовка майбутніх учителів ua
dc.subject art ua
dc.subject modern art culture ua
dc.subject the concept of synthesis of arts ua
dc.subject integration of arts ua
dc.subject art education ua
dc.subject art and aesthetic training of future teachers ua
dc.subject.classification 378.016 ua
dc.title Розвивальний потенціал художнього синтезу в мистецькій освіті майбутнього вчителя ua
dc.title.alternative Developmental potential of artistic synthesis in the art education of a future teacher ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу