Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Філософія освіти в контексті інституціоналізму: цінності свободи, толерантності та довіри

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мордоус, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-23T11:39:31Z
dc.date.available 2021-03-23T11:39:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мордоус, І. О. Філософія освіти в контексті інституціоналізму: цінності свободи, толерантності та довіри / І. О. Мордоус // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 28 (11). – С. 22-37. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.28(11)-2. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33482
dc.description.abstract Цінності свободи, толерантності та довіри визначають інтегральну сутність актуального стану суспільства, або принаймні його бажаної конфігурації. Філософія освіти в котексті проблеми соціальної інституціо-налізації, як специфічне синтезоване знання, поєднує в собі світоглядні, педагогічні, соціологічні, історичні та інші прийоми та підходи задля здійснення критичного та обґрунтованого аналізу змісту ідеаційних компонентів освітніх практик та стратегій. ua
dc.description.abstract The values of freedom, tolerance and trust determine the integral essence of the current state of society, or at least its desired configuration. Philosophy of education in the context of the problem of social institutionalization, as a specific synthesized knowledge, combines worldview, pedagogical, sociological, historical and other techniques and approaches to carry out a critical and sound analysis of the content of ideational components of educational practices and strategies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject інституціоналізм ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject соціальний інститут ua
dc.subject свобода ua
dc.subject феномен довіри ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject institutionalism ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject social institute ua
dc.subject freedom ua
dc.subject phenomena of trust ua
dc.subject.classification 37.014.5:316.7 “20” ua
dc.title Філософія освіти в контексті інституціоналізму: цінності свободи, толерантності та довіри ua
dc.title.alternative Philosophy of education in the context of institutionalism: values of freedom, tolerance and trust ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics