Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Здоровий спосіб життя як ціннісний складник формування культури здоров’я майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кошель, А. П.
dc.contributor.author Кошель, В. М.
dc.contributor.author Міненок, А. О.
dc.date.accessioned 2021-03-04T13:14:01Z
dc.date.available 2021-03-04T13:14:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кошель А. П. Здоровий спосіб життя як ціннісний складник формування культури здоров’я майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / А. П. Кошель, В. М. Кошель, А. О. Міненок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи: зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 77. – С. 122-127. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.27 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33331
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню методичних особливостей формування здорового способу життя як ціннісної складової частини культури здоров’я майбутнього вихователя дітей закладу дошкільної освіти. У статті розглянуто здоров’я як одну з людських цінностей. Визначено основі теоретичні положення, на основі яких можна стверджувати, що культура здоров’я майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти – це складне інтегроване утворення. Підкреслено важливість формування культури здоров’я майбутнього вихователя ЗДО. Обґрунтовано важливість здорового способу життя підростаючого покоління, бо студентам доводиться сприймати й опрацьовувати велику кількість різноманітної інформації в умовах дефіциту часу Розглянуто фактори, що впливають на стан здоров’я студентської молоді. Сформульовано важливість психічних і соціальних компонентів та їхнього впливу на соматичне здоров’я студентів. Підсумовано, що поняття способу життя варто визначити як спосіб життєдіяльності людини. Проаналізовано, що здоров’я більшою мірою залежить від стилю життя. Саме він «має персоніфікований характер і визначається історичними, національними традиціями, отриманою освітою і особистими нахилами. Виділяють економічну (рівень життя), соціологічну (якість життя), соціально-психологічну (стиль життя) і соціально-економічну (уклад життя) складові категорії «спосіб життя». У статті зосереджено увагу на те, що здоров’я більшою мірою залежить від стилю життя. Резюмовано, що контроль за способом життя має здійснюватись і державою, і громадою (суспільством), і самою людиною. Контроль самою людиною можливий лише за умови організації навчально-виховного процесу. Тільки завдяки освіченості з питань індивідуального здоров’я людина здатна наділяти себе певною здатністю щодо контролю власного життя, бере на себе особисту відповідальність за свої дії, рішення, їхні наслідки. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the study of methodological features of the formation of a healthy lifestyle as a valuable component of the health culture of the future educator of preschool children. The article considers health as one of human values. Theoretical provisions are determined on the basis of which it can be argued that the health culture of future teachers of preschool education institutions is a complex integrated education. The importance of a healthy lifestyle of the younger generation is justified since students have to perceive and process a large amount of diverse information in conditions of time constraints. actors influencing the state of health of student youth are considered. The importance of mental and social components and their impact on students’ physical health is stated. It is concluded that the concept of lifestyle should be defined as a way of human life. It is analyzed that health is more dependent on lifestyle. It is he who «has a personalized character and is determined by historical and national traditions, education received and personal inclinations». There are economic (standard of living), sociological (quality of life), socio-psychological (lifestyle) and socio-economic (way of life) components of the category «lifestyle». The article focuses on the fact that health is more dependent on lifestyle. It is summarized that lifestyle control should be carried out by the state, society (society), and the person himself. Control by the person himself is possible only if the educational process is organized. Only through education in individual health issues is a person able to endow himself with a certain ability to control his own life, takes personal responsibility for his actions, decisions, and their consequences. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject культура здоров’я ua
dc.subject здоровий спосіб життя ua
dc.subject цінність життя ua
dc.subject студенти ua
dc.subject ЗВО ua
dc.subject заклад дошкільної освіти ua
dc.subject здоров’язбережувальна діяльність ua
dc.subject вихователь дітей дошкільного віку ua
dc.subject health culture ua
dc.subject healthy lifestyle ua
dc.subject value of life ua
dc.subject students ua
dc.subject free educational institutions ua
dc.subject preschool education institution ua
dc.subject health care activities ua
dc.subject educator of preschool children ua
dc.subject.classification 378.016:[373.2-051:614] ua
dc.title Здоровий спосіб життя як ціннісний складник формування культури здоров’я майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти ua
dc.title.alternative Healthy lifestyle as a value component of formation of the health culture of the future teacher of a preschool education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу